BPM Course
کارآفرینی

راز موفقیت کارآفرینان بزرگ

اولین چیزی که ما درمورد راز موفقیت کارآفرینان بزرگ و انسان های موفق به ذهنمان می‌رسدامکانات رفاهی آن‌هاست مثل خانه بزرگ، ماشین مدل بالا، تعطیلات لوکس و هرچیز دیگری که مردم آرزوی آن را دارند.

برای درک آنچه یک کارآفرین را موفق تر از دیگران می‌سازد و درواقع راز موفقیت کارآفرینان بزرگ چندین ویژگی مشترک وجود دارد که با هم مرور می‌کنیم:

آن‌ها چیزی را به تعویق نمی اندازند

این بدان معناست که آن‌ها اگر تصمیمی باید گرفته شود آن را می‌گیرند. آن را کنار نمی‌گذارند و منتظر یک زمان بهتر و مناسب تر نمی‌نشینند. آن‌ها رهبری و مدیریت خود را با گرفتن تصمیمات هوشمندان، دقیق و هدفمند که به کسب و کارشان کم می‌کند تا رشد کند و قدرتمند شود نشان می‌دهند.

تمرکز آن‌ها بیش از اندازه است

آن ها کارهای زیادی برای انجام دادن در لیست کارهای خود دارند و می‌دانند که چه کارهایی برای انجام دادن دارند و بدون هیچ عذرو بهانه ای برای به تاخیر انداختن کارشان یا استرس و نگرانی درباره آن کار آن را انجام می‌دهند. آن ها روی تمام کارهایی که می‌خواهند انجام دهند تمرکز می‌کنند. تمرکز جزو مهمترین ها در راز موفقیت کارآفرینان بزرگ است.

مثبت بودن در زندگی آن‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند

کارآفرینان و مدیران موفق نه تنها نیمه پر لیوان بلکه یک لیوان پر و لب به لب را می‌بینند. آن‌ها در هر شرایطی که قرار بگیرند جنبه مثبت آن را می‌بینند نه جنبه منفی. همچنین به اطرافیانشان نیز آموزش می‌دهند تا مثل آن‌ها مثبت فکر کنند. درواقع جهان آن‌ها پر از پرتوها و انرژی های مثبت است.

تحصیلات و مطالعه دارند

آن‌ها مدام در حال رفتن به دوره های آموزشی و یادگیری هستند. به سخنرانی ها و پادکست ها گوش می‌دهند، مطالعه می‌کنند، در اینترنت گشت و گذار می‌کنند و با افرادی که در جنبه های مختلف زندگی موفق تر از خودشان هستتند صحبت می‌کنند. هرگز اجازه نمی‌دهند که روزشان بدون یادگیری بگذرد و می‌دانند که خودشان همه چیز را نمی‌دانند و تنها راه این  است که در یادگیری سرمایه گذاری کنند.

شکست تنها برای آن‌ها یک درس است

آن‌ها از شکت نمی‌ترسند و بیشتر ترسشان از این است که چیزی را که به آن باور دارند به دست نیاورند. افراد موفق شکست را می‌پذیرند و از آن درس می‌گیرند. آن‌ها در هیچ شرایطی تسلیم نمی‌شوند و به طور طبیعی انعطاف پذیر هستند.

آرزوهای بزرگ دارند

آن‌ها به جای ماندن در یک خط، ذهن خود را گسترش می‌دهند و بزرگترین رویاها را برای خود می‌سازند. کارآفرینان بزرگ برای رسیدن به آرزوهایشان خطرات را محاسبه می‌کنند، آرزوهایشان را می‌نویسند و مدت ها قبل از به دست آوردن آرزوهایشان با آن ها زندگی می‌کنند.

صداقت و درستی دارند

حتی یک لحظه هم فکر نکنید که فرد موفق یک فرد ناصادق و متقلب است و راز موفقیت کارآفرینان بزرگ در دغل بازی و تقلب است. کسی که حاضر است برای به دست آوردن موفقیت خود زندگی افراد دیگر را از بین ببرد. چنین فردی یک فرد موفق نیست. یک فرد موفق برای مردم ارزش قائل است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن