BPM Course
استراتژیفروش

چرا همه‌ی ما باید خریداران محلی و داخلی باشیم؟

در سال ۲۰۱۸، تعداد خرده‌فروشانی که مغازه‌های خود را بستند، ۱۷ درصد بود: بسته شدن بیش از ۲۴۰۰۰ فروشگاه. از همان زمان، شاهد رشد در مدلی از کسب و کار هستیم : فضاهای ترکیبی. در حالی‌که فروشگاه‌های سنتی، نرخ بسته شدن افزایشی را تجربه کرده‌اند، مدل‌های اجتماعی و سرگرمی رونق پیدا کردند.

نتیجه این موضوع، دگرگونی در اقتصاد بریتانیاست که در آن فروشگاه‌ها، خدمات چندگانه‌ای را در زیر یک سقف پیشنهاد می‌دهند. برای مثال، فروشندگان لباسی که کافه، درون فروشگاه خود دارند یا فضاهای سرگرمی که «تجربه جدید» را به مشتریان می‌فروشند.

این مدل‌های پر رونق کسب و کار، دنبال این هستند هستند که یک «تجربه» را پیشنهاد بدهند. این تجربه را نمی‌توان در فضای آنلاین پیشنهاد داد. این موضوع، می‌تواند خبر خوبی برای کسب و کارهای محلی و مستقل باشد.

با وجود بیش از ۵ میلیون کسب و کار کوچک در بریتانیا، کسب و کارهای کوچک بخش بزرگی از اقتصاد بریتانیا را تشکیل می‌دهند. در حقیقت، بر اساس داده‌های فدراسیون کسب و کارهای کوچک (FSB)، آنها ۹۹٫۵ درصد از بخش خصوصی را تشکیل می‌دهند و حدود سه چهارم استخدام‌های بخش خصوصی را فراهم می‌کنند.

خرید محلی به اقتصاد سود می‌رساند

این گونه حمایت از کسب و کارهای کوچک به روش های مختلف، به اقتصاد سود می رساند. اولین مزیت این است که زمانی‌که مشتریان خرید از شرکت‌های مستقل را انتخاب می‌کنند، می‌تواند به ایجاد فرصت‌های جدید استخدامی کمک کند. دومین سود این است که هزینه‌کردن در کسب کارهای کوچک، می‌تواند پول بیشتری را به اقتصاد محلی تزریق کند و گردش مالی را ایجاد می‌کند.

این‌ها، نتایج تحقیقات مرکز استراتژی اقتصاد محلی (CLES) است که مزایای اقتصادی خرید از کسب و کارهای کوچک را نسبت به شرکت‌های زنجیره‌ای ملی برجسته می‌کند.

این مطالعه نشان می‌دهد که هر یک یوروی هزینه شده در کسب و کارهای محلی، ۶۳ پوند را به اقتصاد وارد می‌کند که این مقدار برای خرده‌فروشان بزرگ به ۴۰ پوند می‌رسد.

این خبری خوب برای کسب و کارهای کوچک است و در حقیقت حمایت از کسب و کارهای محلی، می‌تواند کمک کند تا کسب وکارهای محلی با ایجاد شغل‌های جدید و جامعه‌ی موفق‌تر، تقویت بشوند.

نوشته های مشابه

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن