بازاریابی

نقشه‌راه کلیدی موفقیت در رسانه‌های اجتماعی تنها با ۳۰ دقیقه زمان در روز (مارکتینگ دونات)

اگر شما مصمم بر کسب موفقیت در رسانه اجتماعی تنها با ۳۰ دقیقه کار در روز هستید، در ادامه نکاتی را برای موفقیت شما بیان می‌کنیم. شما فقط باید سیستم خود را روشن کنید و با نقشه‌راه زیر، بتوانید به موفقیت در رسانه‌های اجتماعی برسید.

بستر خود را انتخاب کنید

انتخاب بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به این معنا نیست که هر کانالی را تسخیر کنید. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ در چه جاهایی آن‌ها را می‌توانید پیدا کنید؟ آیا بخش کوچک بازار کالای شما، از خودش برای محتوا، ویدئو یا دست نوشته مجازی وام می‌گیرد؟ از خلق‌کردن کدام یک از موارد مطرح شده، لذت می‌برید؟

از این دستورات استفاده کنید تا در مورد بستری که می‌خواهید روی آن متمرکز شوید، فکر کنید و بقیه موارد را در الویت بعدی قرار دهید.

اتوماسیون سازی را بپذیرید

ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌گذاری اجتماعی خود را اتوماسیون کنید.

IFTTT، ابزاری مفید برای راه‌اندازی اشتراک‌گذاری بدون بستری خاص می‌باشد و زمانی‌که دستورات آنها راه‌اندازی می‌شوند، نباید زمان بیشتری را تلف کنید.

Buffer، یکی از ابزارهای زمان‌بندی است که برای اشتراک‌گذاری محتوای خود یا دیگر منابع محسوب می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. هم‌چنین تحلیل‌های عالی را به شما ارائه می‌دهد. به کمک این ابزار می‌توانید بخش‌هایی از محتوا که مخاطبان را به وجد می‌آورد، کشف کنید. Hiplay، ابزاری مفید در خلق محتواهای با دوام به جز محتواهای Buffer است.

Co.schedule، ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌گذاری محتواهای با دوام خود را در بسترهای مختلف ادامه دهید. این ابزار پولی است و در اشتراک‌گذاری مستقیم پست‌های وردپرس به شما کمک می‌کند.

رسانه اجتماعی
رسانه اجتماعی

ایجاد قالب

ساختن محتوای گرافیکی برای به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، یکی از کارهای صرفه‌جویی در زمان محسوب می‌شود؛ اما محتوای تصویری، قدرت لازم برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را دارد.

می توانید با تهیه مجموعه‌ای از قالب‌های عکس، در زمان خود در دراز مدت صرفه‌جویی کنید. این قالب‌ها باید به آسانی ویرایش و منتشر شوند.

برنامه خود را تنظیم کنید

یک کارت توخالی را بردارید و آن را روی تقویم خود قرار دهید؛ به طوری که بتوان آن را جابه جا کرد. می‌توانید آن را روی اهداف روزانه خود نصب کنید و آن‌ها را برجسته کنید.

از ابزار نظارت بر رسانه‌های اجتماعی مانند Hootsuite برای نظارت بر فعالیت خود در کانال‌های مختلف استفاده کنید. این کار آسان‌تر از ارتباط تنگاتنگ با مجموعه دوستان خود است و نیازی به وارد شدن و خارج شدن از تعدادی سایت را ندارید. می‌توانید از جریان‌های جستجویی استفاده کنید تا نظارتی بر هشتگ‌های مرتبط یا مباحث کسب و کار خود داشته باشید.

منبع
مارکتینگ دونات
برچسب ها

نوشته های مشابه

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن