استراتژی

چالش‌های استراتژیک بزرگی که امروزه هر کسب و کار با آن مواجه است

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، به خصوص کسب و کار. با توجه به این موضوع، کسب و کارها مجبور به انطباق خود با کانال‌های بازاریابی کاملا جدید، تصمیم گیری درمورد چگونگی سرمایه گذاری، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و رقابت در مراحل جهانی هستند. تمام این موارد و تمام چالش‌های بزرگی که امروزه هر کسب و کار با آن مواجه است برای نسل‌های قبل از ما غیر قابل تصور بود.

تنها چند نمونه از این چالش‌ها را برای شما در اینجا آورده‌ایم که با کمک گرفتن از مشاوران در هر زمینه می‌توانید بر این چالش‌ها غلبه کنید:

عدم اطمینان در مورد آینده

برای یک محیط اقتصادی در حال تغییر، پیش بینی کردن روند بازار، روند مشتریان و غیره امری حیاتی است. اما هر مدیر اجرایی قادر به پیش بینی همه چیز نیست. به همین منظور قرار داشتن یک مشاور خوب و آموزش دیده در پیش بینی این گرایش‌های مهم می‌تواند تفاوت بین آینده‌ای روشن و تاریک برای یک کسب و کار باشد.

مدیریت مالی

بسیاری از مدیران هدف‌های بزرگ دارند اما تفکری غلط. آن‌ها با چیزهایی مانند جریان مالی، حاشیه سود، کاهش هزینه‌ها، تآمین مالی و غیره مواجه هستند. کسب و کارهای کوچک و متوسط ممکن است نیاز به مدیر مالی تمام وقت نداشته باشند، اما استخدام یک مشاور مالی در مواجه با چالش‌های بزرگی که امروزه هر کسب و کار با آن مواجه است می‌تواند نقش بزرگی را در یک کسب و کار ایفا کند.

استخدام مهارت‌ها و استعدادهای مناسب

یک کسب و کار کوچک یا متوسط ممکن است نیازمند منابع انسانی به صورت تمام وقت یا استخدام کارمندان نباشد. اما در طول دوره رشد یک کسب و کار پیدا کردن افراد مناسب با صلاحیت و استعدادهای مناسب و توسعه مهارت آن‌ها کلید اصلی یک آینده پایدار برای آن کسب و کار است.

فن آوری و تکنولوژی

در حالی که تکنولوژی و فن آوری با سرعت نور سیر صعودی خود را می‌پیماید و در حال تغییر است، برای هر کسب و کار همگام بودن با این تغییرات تکنولوژی حیاتی است. اما بسیاری از مدیران کسب و کار خود را قبل از به وجود آمدن این تکنولوژی‌ها شروع کردند. در این صورت، وجود مشاورانی برای بهبود بخشیدن و همگام سازی یک کسب و کار با این فناوری‌ها به ویژه فناوری موبایل، توسعه برنامه‌های نرم افزاری، شبکه‌های اجتماعی و رایانه می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

انفجار داده‌ها

نسل‌های گذشته قطعا مجبور به مقابله با حجم زیادی از داده‌ها یا نگرانی درباره اینکه با این داده‌ها چه کاری انجام دهند نبوده‌اند. ۹۰ درصد داده‌های جهان در طی دو سال گذشته ایجاد شده است. مدیریت، نگهداری و به دست آوردن بینش درست این داده‌های روز افزون که شرکت یا کسب و کار شما تولید می‌کند باید در دست کسی باشد که واجد شرایط و حرفه‌ای باشد تا از این طریق به شما کمک کند تا بیشترین سود را از این داده‌ها کسب کنید.

خدمات مشتری

در دنیای لذت‌های لحظه‌ای، مشتریان نیز انتظار خدمات لحظه‌ای و فوری را دارند. آن‌ها می‌توانند نارضایتی خود از خدمات شما را به همان سرعت در وب سایت شما به اشتراک بگذارند. برای بهبود خدمات مشتریان خود حتما از مشاوران با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید از پس چالش‌های بزرگی که امروزه هر کسب و کار با آن مواجه است بر بیایید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن