BPM Course
مدیریت فرایندهای کسب و کار

نسل جدید BPMS‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای جدید

در گذشته ابزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار (یا BPM)، تنها مورد استفاده قرار می گرفتند اما اکنون کسب و کارهای زیادی در نظر دارند که آن را در محیط های SOA ادغام کنند. این بدین دلیل است ابزارها و SOA در واقع مکمل همند، اگرچه هنوز چالش متقاعد کردن مشتریان باقی ست اما چنین ادغامی برای اینکه روی پای خودش بایستد به اندازه کافی بالغ است. این چالش به بیانی دیگر، این است که چنین وحدتی از ابزارهای BPM و SOA را یک واحد کاملا متفاوت در مقایسه با ابزار BPM ای بداند که کل دنیای کسب و کار آن را برای بیش از ۲۰ سال است که می شناسد.

در حالی که ابزارهای BPM چندی ست مورد استفاده قرار می گیرند، هنوز باید تکامل پیدا کنند تا به نیاز نسل جدید پاسخ دهند. بنابراین، بیشتر کارشناسان مدیریتی، شروع به توسعه ی نسل جدیدی از ابزارهای BPM کرده اند که به فراخوان نیازهای فرآیند کسب و کاری  در حال و آینده پاسخ دهند.

توسعه این ابزارهای جدید BPM از اشتباهات گذشته و ناامیدی هایی نشات می گیرد که کارشناسان IT و کاربران کسب و کاری در مورد سیستم قبلی با آن مواجه می شدند. اخیرا، توسعه دهندگان محصول در مورد آنچه واقعا کاربرد دارد، و آنچه که نباید در نسل جدید ابزارهای BPM به کار رود، در حال یادگیری اند. در حالی که ابزارهای سابق BPM به عنوان مدل هایی برای محصولات هوشمند کسب و کاری به کار می روند، و قادرند انواع مختلف محصولات را به نمایش بگذارند، قادر نیستند که به کاربران این امکان را بدهند که چنین نوع از فرآیندی را پیاده سازی کنند. محدوده ی جدیدتر، کاملا قادر به انجام چنین کاری هست.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن