BPM Course
دانلود منابع علمیمدیریت فرایندهای کسب و کار

دانلود کتاب | مدل‌های فرایند کسب و کار

این مقاله شامل فایل‌های تکمیلی برای دانلود است. برای دانلود لازم است که عضو کار و کسب باشید. در صورت داشتن اشتراک، لینک دانلود برای شما ظاهر خواهد شد. اگر عضو نیستید می‌توانید هم‌اکنون عضو شوید.

براساس نیاز هم‌راستایی بیشتر نیازهای کسب و کار و نیازهای فناوری اطلاعات در سازمان، نقش مدل‌های فرایندهای کسب و کار در توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری سازمانی به طور مستمر پررنگ‌تر شده است. مدل‌های فرایندی در محیط‌های گروهی توسط ذی‌نفعان مختلف توسعه یافته‌اند. بنابراین طبیعی است که تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد.

کتاب مدل‌های فرایند کسب و کار
کتاب مدل‌های فرایند کسب و کار

در این کتاب چارچوبی ارائه می‌شود که براساس آن می‌توان براساس BPMN فرایند طراحی نمود. تفاوت‌های مدل‌های فرایند به عنوان تغییرات سطح بالا بحث می‌شوند و به بحث «مدیریت تغییر» به طور جدی و مبسوط پرداخته می‌شود.

کتاب «مدل‌های فرایند کسب و کار (مدیریت تغییر)» با نام اصلی Business Process Models توسط کریستین گرت نوشته شده و توسط انتشارات معتبر Springer در ۲۲۶ صفحه چاپ شده است.

شما این کتاب را می‌توانید در همین صفحه از کار و کسب دانلود نمایید. لازم به ذکر است برای نمایش لینک دانلود برای شما، نیاز است که مشترک کار و کسب باشید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن