BPM Course
دانلود منابع علمی

دانلود کتاب | بازمهندسی فرایندهای کسب و کار | Business Process Reengineering

این مقاله شامل فایل‌های تکمیلی برای دانلود است. برای دانلود لازم است که عضو کار و کسب باشید. در صورت داشتن اشتراک، لینک دانلود برای شما ظاهر خواهد شد. اگر عضو نیستید می‌توانید هم‌اکنون عضو شوید.

بازمهندسی فرایندهای کسب و کار (BPR) روی بازطراحی فرایندهای ارزشمند و استراتژیک سازمان تمرکز دارد. این یک رویکرد چند وجهی است که مختص واحد خاصی نیست و نیازمند پشتیبانی و همکاری تمامی واحدهای سازمانی است.

کتاب بازمهندسی فرایندهای کسب و کار
کتاب بازمهندسی فرایندهای کسب و کار

کتاب Business Process Reengineering: Automation Decision Points in Process Reengineering چارچوب جدیدی برای بازمهندسی فرایندهای کسب و کار ارائه می‌کند که آن را با چرخه عمر سازمانی، چرخه عمر فرایند و مدیریت فرایندها ارتباط می‌دهد.

بازمهندسی فرایندهای کسب و کار یا همان BPR روی موضوع بازطراحی فرایندهای استراتژیک و اصلی سازمان تمرکز دارد. این موضوعی بین‌واحدی است که تقریبا تمامی دپارتمان‌های سازمانی را درگیر می‌کند. کتاب حاضر، چارچوبی برای بازمهندسی فرایندهای کسب و کار ارائه کرده و آن را با چرخه عمر فرایند، مدیریت فرایند و مدیریت سازمان گره می‌زند.

مطالعه این کتاب برای محققان و مدیران در حوزه مدیریت فرایند، مدیریت عملیات و مدیریت استراتژیک مفید و سودمند است.

این کتاب مفاهیم پایه‌ای که در پس بازمهندسی فرایندهای کسب و کار وجود دارد را توضیح داده و مطالعات موردی مختلفی را ارائه می‌نمایند که برای افرادی که با مدیریت فرایندها، استراتژی و بازطراحی ساختار سازمانی سروکار دارند، جذابیت دارد.

کتاب بازمهندسی فرایندهای کسب و کار را Sanjay Mohapatra نوشته و انتشارات Springer در ۲۶۴ صفحه آن را منتشر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن