مدیریت ارتباط با مشتری

چگونه می‌توان بهترین خدمات پرداخت را برای کسب و کار خود یافت؟

زمانی‌که مشتریان قصد انجام تراکنش‌های مالی دارند؛ خدمات پرداخت، پلی بین فضای خالی موجود درکسب و کار و مشتریان شما ایجاد می‌کند. گرچه مشتری حضور فیزیکی، تلفنی یا آنلاین داشته باشد، خدمات پرداخت به شما کمک می‌کند تا مبلغ پرداختی را سریع، آسان و ایمن بگیرید.

بسیاری از کسب و کارها، تعدادی از خدمات پرداخت را در سیستم خود استفاده می‌کنند تا خدمات مشتری بهینه‌ای را به وجود بیاورند. آنها عملکرد کسب و کار خود را راحت‌تر می‌کنند و پرداخت فوری را برای خود تضمین می‌کنند.

حال، چگونه می‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام خدمات پرداخت برای کسب و کار و مشتری شما بهتر است؟ در اینجا، نکاتی بیان شده است که به شما در انتخاب این سیستم کمک می‌کند.

لیستی از خدمات خود درست کنید

در ابتدا، لیستی از خدمات مورد نیاز خود فراهم کنید. البته اگر با مرکز ارائه خدمات پرداخت در ارتباط باشید، دیگر با این چالش برخورد نخواهید کرد. این کار به آسانی، تنها نصب یک دستگاه کارت خوان نیست. آیا کسب و کار شما نیاز به ساز و کار موبایلی یا یک پایانه مجازی دارد؟ آیا به دنبال راه حلی برای فروشگاه تجاری خود هستید؟ آیا نیاز به راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی دارید تا روابط خود با مشتری و دارایی بازار خود را یکپارچه کنید؟

ارزش تراکنش

بسیاری از مراکز ارائه خدمات پرداخت، روی قراردادهای خود با جبران هزینه کار می‌کنند. در حالت کلی، اگر پرداخت به ازای تراکنش بیشتر باشد، پرداخت قرارداد ماهانه کمتر است و اگر پرداخت ماهانه بیشتر باشد، شارژ تراکنش کمتر خواهد بود. اهمیت دارد که عملکرد کسب و کار خود را کشف کنید، سپس می‌توانید تصمیم آگاهانه و تجاری خود را در مورد  این خدمات  بگیرید. اگر می‌خواهید تراکنش‌های زیادی در طول یک ماه داشته باشید، بهتر است خدماتی را انتخاب کنید که به شما پرداخت ماهانه بیشتری را می‌دهد.

امنیت

میزان امنیت مرکز ارائه خدمات پرداخت شما چقدر است؟ امنیت سایبری، نگرانی در حال رشد در دنیای امروزه کسب و کارهای تجارت الکترونیک است. امنیت یک کسب و کار، موضوعی حیاتی است تا از دزدی و دسترسی غیرمجاز اطلاعات مشتری جلوگیری شود. اگر امنیت از بین برود، اعتماد مشتری به کسب و کار خود را از دست خواهید داد. پس سیستم مرکز ارائه خدمات پرداخت خود را به چالش بکشید و از امنیت ارائه شده توسط آنها، اطمینان به دست بیاورید.

تحقیق و بررسی خدمات پرداخت فروشگاه‌های مجاور

تمام سیستم‌های پرداخت هزینه، قراردادها و مقررات یکسانی ندارند. باید در مورد گونه‌ی مناسبی از حساب پرداخت، گذرگاه پرداخت، سیستم POS یا پایانه کارت برای کسب و کار خود مشاوره مستقلی بگیرید. این بازار، پر رقابت است؛ پس زمانی را به بررسی فروشگاه‌های مجاور بپردازید و این موارد را در سیستم پرداخت آنها بررسی کنید. مقررات خود را آماده کنید، توانایی خود را تخمین بزنید، سوالات خود را آماده کنید و نسبت به اتهامات مخفی هم محتاط باشید.

آماده‌سازی مقررات کسب وکار خود و نیازهای مشتری، به شما کمک می‌کند تا بهترین راه حل را پیدا کنید و می‌توانید موثرترین خدمات پرداخت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

منبع
استارتاپ دونات

نوشته های مشابه

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن