BPM Course
بازاریابی

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ یا همان بازاریابی تاثیر گذار موضوع داغی است که این روزها ورد زبان همه است.

اینستاگرام با استفاده از بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال، تبدیل به یک پلت فرم بازاریابی بصری برای انواع کسب و کارهای جدید و بزرگ ترین برندهای جهانی شده است.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یا همان بازاریابی تاثیرگذار درواقع پدیده‌ی جدیدی نیست. این نوع بازاریابی براساس بازاریابی دهان به دهان شکل گرفته است و می‌توان گفت رسانه های اجتماعی به سادگی توانسته اند تکنیک های این نوع بازاریابی را با قدرت احیا کنند.

برندها می‌توانند از اینفلوئنسر مارکتینگ برای همکاری با یک عامل تاثیرگذار آنلاین استفاده کنند و با بهره گیری از خلاقیت آن‌ها و درگیر شدن با مخاطبانشان در مسیر ایجاد آگاهی برای نام تجاری خود قدم بردارند.

اینفلوئنسر مارکتنیگ تقریبا مثل زمانی است که یک دوست به شما پیشنهادی می‌دهد. شما از توصیه و پیشنهاد او قدردانی می‌کنید زیرا به قضاوت او اطمینان دارید. بازاریابی تاثیر گذار نیز به همین شیوه عمل می‌کند، یعنی به شما این امکان را می‌دهد که افرادی که فکر می‌کنید تاثیر گذار هستند را دنبال کنید و به آن‌ها اعتماد کنید.

اینفلوئنسرها و تاثیرگذاران چه کسانی هستند؟

یکی از جنبه های هیجان انگیز و جالب اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام مخلوط شدن و ترکیب باور نکردنی مردمی است که نماینده هر نوع سلیقه از سراسر جهان هستند که به آنان اینفلوئنسر گفته می‌شود.

مربیان شخصی برای به اشتراک گذاشتن تمرینات خود، وبلاگ نویسان مد برای نشان دادن سبک خود، طراحان داخلی برای نشان دادن نمونه کارهای خود، عکاسان برای ثبت فهرست ماجراهای خود و حتس سرآشپزها برای انتشار دستور غذاهای خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

چطور یک اینفلوئنسر برای همکاری پیدا کنیم؟

پیدا کردن یک اینفلوئنسر و توافق با آن‌ها برای همکاری می‌تواند یک پروسه‌ی وقت گیر باشد.

چیزهای زیادی است که شما می‌توانید از برندهای دیگر یاد بگیرید. مثل کشف آنچه برای آن‌ها نتیجه می‌دهد، الهام گرفتن از انواع مختلف محتوایی که آن‌ها ارسال می‌کنند و در نظر گرفتن اینکه آن‌ها با چه نوع مطالبی بیشتر درگیر هستند.در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ برای پیدا کردن یک اینفلوئنسر نیز می‌توانید از همین شیوه کمک بگیرید و از افراد تاثیر گذار در صفحات اجتماعی برندهای دیگر استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های اصلی برای پیدا کردن اینفلوئنسر جستجوی هشتگ ها و پست هایی است که تعداد زیادی نظر و لایک دارد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن