منبع این مقاله
بازاریابی

بهترین اپلیکیشن‌های مکان‌محور برای این که مشتریان، شما را پیدا کنند

زمانی‌که در سفر و جاده هستید، اپلیکیشن‌ های مکان محور و مبتنی بر لیست راهنمای کسب و کار، زندگی را راحت‌تر کرده‌اند و به شما کمک زیادی می‌کنند. نه تنها به کمک آن می‌توانید مسیر خود را پیدا کنید؛ بلکه می‌تواند سبب شود تا با نمایش مکان کسب و کارتان به مشتریان، آن‌ها شما را پیدا کنند.

در ذیل، به معرفی این دسته از اپلیکیشن ‌ها می‌پردازیم.

اپلیکیشن مکان محور Foursquare

این اپلیکیشن از داده‌های سیستم موقعیت‌یاب جهانی استفاده می‌کند. پس می‌توانید اطلاعات موقعیت کسب و کار خود را در آن به اشتراک بگذارید. با ثبت نام در سایت، می‌توانید مردم را از موقعیت کسب و کار خود آگاه کنید و با دادن پیشنهادات ویژه به آنان و تقاضای بازدید از سایت، انگیزه‌ای را به مخاطبان خود بدهید.

اپلیکیشن مکان محور Yell.com

با اپلیکیشن موبایلی yell، می‌توانید کسب و کارها را جستجو کنید، با یک ضربه با آن‌ها تماس بگیرید، آدرس آن‌ها را بگیرید و جزئیات کسب و کار را در لیست تماس‌های آیفون ذخیره کنید. هم‌چنین می‌توانید کسب و کارهای مجاور خود را بیابید.

اپلیکیشن مکان محور TripAdvisor

این اپ، اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پیشنهاد می‌دهد که قابلیت دسترسی به بازدید ها و اطلاعات همه مشاغل از کسب و کارهای B2B تا کافه‌ها و جاذبه‌های گردشگری و قابلیت «به من نزدیک هستید»، به مشتریان می‌دهد تا نزدیک‌ترین کسب و کار به خود را پیدا کنند.

ممکن است مشتری شما را دیده باشد و لیستی در TripAdvisor ایجاد کرده باشد. مدیریت دائمی لیست، سبب می‌شود تا پروفایل شما با پست کردن عکس، پاسخ به بازدیدها و افزودن اطلاعات مهم بهینه شود.

اپلیکیشن‌‌ مکان محور
اپلیکیشن‌‌ مکان محور

اپلیکیشن مکان محور Google My Business

میلیون‌ها نفر روزانه در گوگل جستجو می‌کنند. با Google My Business، می‌توانید اطلاعات جزئی کسب و کار خود را قرار دهید تا مشتریان شما را به کمک نتایج جستجو، نقشه گوگل یا گوگل پلاس راحت‌تر پیدا کنند.

اپلیکیشن مکان محور Yelp

این اپلیکیشن، افراد را به کمک جستجوی مکان‌های مورد علاقه آنها مانند رستوران‌ها به هم متصل می‌کند. مشتریان می‌توانند پیشنهاد خود و بازدید از پست‌ها را ببینید. کسب وکارها می‌توانند اطلاعاتی در مورد عملکرد خود پست کنند، تبلیغات و پیشنهادات خود را قرار دهند، آمار بازدیدکنندگان را دنبال کنند و دیگر کسب و کارها را پیشنهاد دهند.

در این پست، اپلیکیشن‌های بین‌المللی و انگلیسی‌زبان معرفی شد. شما چه اپلیکیشن‌های محلی و داخلی مکان محور را می‌شناسید؟

نوشته های مشابه

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن