بازاریابی

راه های جلب اعتماد مشتریان جدید در تجارت الکترونیک

هرهفته شاهد گزارش کلاه برداری های جدید آنلاین و اینترنتی در اخبار هستیم که ما را نسبت به خریدهای اینترنتی نگران می‌کند.

خرید آنلاین می‌تواند کمی ترسناک باشد و این به این معنی است که فروشگاه تجارت الکترونیک شما نیاز به جلب اعتماد مشتریان بالقوه دارد.

در اینجا درس هایی وجود دارد که باعث می‌شود شما بتوانید در تجارت الکترونیک بر روی وفاداری مشتری با استفاده از جلب اعتماد آن ها تمرکز کنید.

نمایش محصولات واقعی

مشتریان می‌خواهند دقیقا همان محصولی که شما در سایت خود به آن‌ها نشان داده اید را دریافت کنند. ویدئو و عکس های با کیفیت بالا می‌تواند به مشتریان کمک کند تا نگرانی آن‌ها در مورد محصولاتی که دریافت خواهند کرد کم شود و این باعث جلب اعتماد مشتریان خواهد شد.

بسیار اهمیت دارد که محصولی راکه به مشتری ارائه می‌دهید به همان کیفیتی باشد که در وب سایت خود یا شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده اید.

برجسته کردن نظرات مشتریان

نظرات و توصیفات مشتری از خدمات و محصولات شما می‌تواند یک بازاریابی محرمانه باشد که شرکت شما انجام می‌دهد. درواقع آن‌ها راهی برای اثبات ادعای شما هستند. مردم به تجربه های دیگران اعتماد دارند و شما می‌توانید از این موضوع به نفع خودتان استفاده کنید.

نکته جالب اینجاست که مردم همانقدر که به نظرات خوب اعتماد دارند به نظرات بد نیز به همان میزان اعتماد دارند. پس کیفیت خدمات را فراموش نکنید.

هزینه ها را واضح نگه دارید

اعتماد در نتیجه صداقت به دست می‌آید. بنابراین اگر شما در اعلام قیمت خود ناصادق باشید ممکن است هرگونه اعتماد را که با توصیفات ناصادقانه خود از قیمت هایتان به دست آورده اید را از بین ببرید.

ما به شما توصیه می‌کنیم همه چیز را از قبل اعلام کنید و در مورد آن شفاف سازی کنید مثل هزینه حمل و نقل. این برای شما یک برگ برنده است زیرا به شما کمک می‌کند علاوه بر پیش بینی و مدیریت هزینه ها همچنان اطمینان مشتری را پس از سفارش حفظ کنید.

پاسخ سوالات متداول را برجسته کنید

اگر یک سوال وجود داشته باشد که باعث شود شما در حال حاضر از خرید خودداری کنید، چکار خواهید کرد اگر جوابی برای آن پیدا نکنید؟ به احتمال زیاد آن را نخواهید خرید.

اگر محصول شما سوالات زیادی دارد بهتر است به طور دقیق آن را در صفحه سوالات متداول پاسخ دهید. این کار به شما یک فرصت عالی دیگر می‌دهد برای جلب اطمینان مشتریان و ارائه خدماتی به آنها که می‌تواند اعتمادشان را افزایش دهد.

ساده سازی تا حد امکان

وقتی شما یک فرایند خرید طولانی و پیجیده داشته باشید، می‌تواند این احساس را به مشتریان بدهد که شما چیزی را پنهان می‌کنید.

قسمت های بیشتری که ما باید چک کنیم، صفحاتی که باید برویم، یا خواندن مراحل برای تکمیل خرید مواردی است که باعث می‌شود ما یک سایت را ترک کنیم و برای خرید به سایت دیگری برویم. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مراحل خرید در سایت شما تا حد امکان ساده و شفاف باشد این کار تا حدود زیادی به جلب اعتماد مشتریان کمک خواهد کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن