BPM Course
بازاریابی

ابزارهای بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک

چگونه ابزارهای مناسب کسب و کار خود را بشناسید

ایمیل یکی از نرم افزارهای بازاریابی و ابزارهای متناسب با نیازهای کسب و کار شما به شمار میرود. اما چگونه می توان تعیین کرد که این ابزار دارای ویژگی های مناسب برای کسب و کار شما است.

بازاریابی ایمیلی ثابت کرده است که یک روش فوق العاده برای فروش خدمات است که در بسیاری از شرکت ها اثربخش بوده است، و همچنین برای ارسال پیام فروشنده به هر دو مشتری فعلی و بالقوه نیز استفاده میشود.

در واقع، طبق آمارهای مؤسسه بازاریابی دیجیتال، “شرکت هایی که ایمیل های تبلیغاتی به مشتریان خود ارسال می کنند، ۱۳۳ درصد بیشتر به ارسال پیام هایی مرتبط  با یک چرخه خرید اقدام می‌کنند. بیش از ۷۵ درصد از درآمد ایمیل توسط کمپین های در حال اجرا تولید می شود. کامپین های ارسال ایمیل خودکار ۲۱ درصد از درآمد بازاریابی پست الکترونیک را تشکیل می دهند. ”

امروزه بسیاری از ابزارهای خودکار سازی بازاریابی قدرتمند (و اغلب پرهزینه) وجود دارد. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید – و به ویژه اگر شما فقط به بازاریابی دیجیتال باز اهمیت میدهید، بسیاری از آنها ممکن است فقط از بین بروند، یعنی یا توسط مخاطب شما باز نشوند یا نخوانده پاک شوند یا به پوشه اسپم ایمیل ها منتقل شوند.

اگر می خواهید شروع آسانی داشته باشید، فقط با استفاده از بازاریابی ایمیلی به عنوان گام اولیه در تلاش های بازاریابی دیجیتالی خود، نکاتی در مورد یافتن ابزار مناسب برای نیازهایتان وجود دارد که حتما از قبل باید آنها را بدانید. به معنای واقعی کلمه، تعداد زیادی از خدمات بازاریابی پست الکترونیکی با کیفیت خوبی برای انتخاب شما عرضه شده است – و میتوانید هر کدام از ایمیل ها را قبل از ارسال بررسی مجدد کنید.  اکثر آنها با ابزارهای اتوماسیون، فهرست عملکرد ساختمان بندی، قالب های ایمیل و موارد دیگری دارند که قابل گزینش و ادیت هستند.

اما چگونه باید آن‌ها را انتخاب کنید؟

  1. با استفاده از ابزارهای رایگان شروع کنید.

خدمات زیادی وجود دارد که بسیار خوب هستند و کاملا رایگان هستند. این ها یک راه خوب برای آشنا کردن افراد تازه کار با محصولات بازاریابی ایمیلی هستند و می دانند که چه چیزی برای نیازهای شما متناسب است و نیاز به پرداخت هزینه بابت این کار نیست..

یکی از محصولات بازاریابی رایگان دیجیتال HubSpot است، و از میان مجموعه ابزارهای آن، قالب های ایمیلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند به صورت اتوماتیک خطوط و محتوای موضوع را برای هر گیرنده شخصی سازی کنید. شما حتی قادر به اجرای آزمایشات A / B هستید تا بتوانید بهترین کار را برای نرخ های آزاد  و کلیک‌های خود انجام دهید.

  1. گزینه های فقط ایمیل را در نظر بگیرید

اگر می خواهید هزینه ها را پایین بیاورید، اما پرداخت ماهانه کمی برای ابزار بازاریابی ایمیل متناسب با بودجه شما نیاز است، گزینه های قوی وجود دارد که فقط ابزار بازاریابی ایمیل را ارائه می دهند. به عنوان مثال، iContact، یک راه حل ساده و آسان برای ایمیل زدن است که به شما امکان می دهد تا بر روی اتوماسیون بازاریابی خود تمرکز کنید و مخاطبان خود را براساس چگونگی پیدا کردن آن ها به طور جداگانه متمرکز سازید.

  1. درباره مقیاس فکر کنید

در حال حاضر فقط ممکن است گزینه های ایمیل در اختیار شما قرار گیرد، فکر خوبی است که برای پنج، ده یا حتی ۲۰ سال بعد نیز به نیازهای سازمان خود فکر کنید و کارایی سیستم ایمیلی که انتخاب کرده اید را با دور اندیشی بررسی کنید.. گزینش یک راه حل که به راحتی با راه حل های دیگر ادغام شود بهترین انتخاب خواهد بود .

  1. سیستم های ایمیلی انتخاب کنید که پاسخدهی اتوماتیک داشته باشد.

همانطور که کسب و کارتان رشد می‌کند، ممکن است زمان زیادی برای اختصاص دادن پاسخ به ایمیل های بازگشت نداشته باشید. به همین دلیل پیدا کردن یک راه حل از همان ابتدا که برای پاسخ های خودکار فراهم شده است. می تواند شما را آزاد کند تا در کسب و کار اصلی خود تمرکز کند. مثلا این پیام که ایمیل شما دریافت شد، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن