رپورتاژ

مشاوره راه اندازی عطاری

راه اندازی عطاری از دیرباز شغل بسیاری از ایرانیان محسوب می‌شده است. امروزه راه‌اندازی این شغل پر‌سود نیازمند طی مراحل مختلف و قانونی خواهد بود که عبور از این مراحل برای بسیاری از افراد کم‌تجربه کاری دشوار است. اگر شما نیز به فکر راه اندازی عطاری هستید و از مراحل آن آگاه نیستید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله قدم به قدم اقدامات لازم برای راه‌اندازی عطاری را برای شما بازگو خواهیم کرد. علاوه‌بر این، رمز و راز‌های موفقیت در این بیزینس را نیز متوجه خواهید شد. پس برای شروع، مطالعه این مطلب را فراموش نکنید.

سرمایه لازم برای راه اندازی عطاری چقدر است؟

تعیین سرمایه از مهم‌ترین اقداماتی است که برای راه اندازی عطاری باید انجام داد. بسیاری از افراد قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار سود‌مند با سرمایه پایین هستند. اگر با سختی‌های مسیر و نحوه عبور از مشکلات آشنا نباشید، قطعاً با ضرر‌های سنگینی مواجه خواهید شد. با‌این‌وجود، ویترین مارکت، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین عطاری در کنار شماست تا با ارائه راهنمایی‌های مختلف، کسب‌و‌کارتان را رونق ببخشد. مشاوره برای شروع کسب‌و‌کار و ادامه آن تا زمان رسیدن به یک سود‌دهی دائمی از اصلی‌ترین وظایف ویترین مارکت محسوب می‌شود.

شما می‌توانید با داشتن سرمایه‌ای اندک به‌کمک راهنمایی‌های کارشناسان با‌تجربه ویترین مارکت، مغازه عطاری، کارگاه یا فروشگاه روغن‌گیری خود را راه‌اندازی کنید. پس از مدتی کوتاه نیز منتظر بازگشت سرمایه خود باشید.

تامین و تهیه محصولات؛ خرید پرفروش ترین اجناس عطاری از ویترین مارکت

برای راه اندازی عطاری باید سراغ عمده فروشی عطاری معتبر بروید که از کیفیت مناسبی برخوردار است. بازار یکی از مقاصدی است که افراد برای خرید عمده ادویه، عرقیات و سایر محصولات مورد‌نیاز عطاری به آن مراجعه می‌کنند. با‌این‌حال، خرید از بازار نیاز به زمان بسیار و کفش آهنین دارد! به‌همین دلیل، شما نیز می‌توانید برای راه اندازی عطاری خود، از فروشگاه عطاری آنلاین ویترین مارکت خرید عمده محصولاتتان را انجام دهید. در خرید آنلاین دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و دوندگی نیست. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، خرید خود را در هر مقیاسی که می‌خواهید، انجام دهید. به‌عنوان مثال، ویترین مارکت، بزرگ‌ترین فروشگاه عمده‌فروشی عطاری، امکان همکاری با عطاری‌های دیگر را فراهم کرده است.

همکاری طولانی مدت و بهره‌مندی از مزایای خرید از ویترین مارکت

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب فروشگاه عمده‌فروشی عطاری، مزایایی است که برای همکاری طولانی‌مدت به همکاران خود ارائه خواهند داد. در ویترین مارکت علاوه‌بر قیمت پایین محصولات با‌کیفیت به‌صورت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، مشتریان باسابقه در ویترین مارکت می‌توانند از مزیت پرداخت با چک نیز بهره‌مند شوند. علاوه‌بر این امکان پرداخت در محل برای تهران و کرج وجود خواهد داشت.

تیم پشتیبانی ویترین مارکت وظیفه راهنمایی خریداران را بر‌عهده دارند. کارشناسان ویترین مارکت از ابتدای ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول از طریق شماره ۰۲۱۲۲۹۸۶۳۵۶ در کنار شما هستند تا ذره‌ای احساس نگرانی نداشته باشید.

دریافت مجوز‌های فروش محصولات عطاری

راه اندازی عطاری نیاز به دریافت مجوز‌های مختلف دارد. یکی از این مجوز‌ها، از سوی اتحادیه اصناف است. این مجوز برای افرادی که مغازه فیزیکی دارند، الزامی خواهد بود. برای این‌کار باید مقیاس مغازه و نوع فعالیت خود را به‌طور دقیق مشخص کنید. برای مثال، اگر علاوه‌بر خرده‌فروشی، امکان خرید ادویه عمده را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اید، باید به اداره اصناف اعلام کنید. مراجعه به مراکز مختلف و گذراندن مراحل آموزشی برای دریافت مجوز عطاری در مرحله دریافت مجوز قرار دارد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر پیشنهاد می‌شود به نهاد‌های معتبر مراجعه کنید.

بسته‌بندی محصولات؛ پیروزی در بازار پر‌رقابت عطاری

پس از شناسایی پرفروش ترین اجناس عطاری و خرید آن‌ها، باید به مارکتینگ و بازاریابی از طریق بسته‌بندی توجه کنید. در بسیاری از عطاری‌ها توجهی به بسته‌بندی اجناس نمی‌شود. ولی باید بدانید که مهم‌ترین عامل بعد از کیفیت کالا، جذابیت بسته محصولات است. شما می‌توانید با کمی صرف وقت و مطالعه، استراتژی بازاریابی خود را با دیزاین زیبای محصولات و مطابق با فرهنگ شهر خود انجام دهید.

برای مثال، عرقیات آقا بزرگ با داشتن کیفیت بالای محصول، قیمت مناسب و تبلیغاتی متناسب با نیاز مشتری، توانسته جای خود را در بین مخاطبان عمده‌فروشی و خرده‌فروشی به‌خوبی باز کند. در ویترین مارکت خدمات بسته‌بندی ادویه و انواع روغن‌های گیاهی و خوراکی با بالاترین تکنولوژی انجام می‌شود تا پیروزی در بازار پر‌رقابت عطاری تضمین شود.

ویترین مارکت؛ بزرگ‌ترین فروشگاه عمده‌فروشی عطاری در ایران

در این مقاله صفر تا صد مراحل راه اندازی عطاری و راه‌های موفقیت در هر مرحله را بیان کردیم. پس از تامین سرمایه و دریافت مجوز‌های لازم، بزرگ‌ترین قدم، تهیه محصولات پرفروش عطاری از عمده‌فروشی معتبری است که امکان همکاری طولانی‌مدت با شما را داشته باشد. سپس، با داشتن برنامه‌ریزی و استراتژی بازاریابی، شانس خود را در دنیای خرید و فروش محصولات عطاری، افزایش خواهید داد.

ویترین مارکت، بزرگ‌ترین فروشگاه عمده‌فروشی عطاری آنلاین است که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را زیر نظر خانواده مقدسی و کارخانه ایران کلدپرسینگ آغاز کرد. شما می‌توانید انواع محصولات پرفروش عطاری را در سایت vitrinemarket.com بررسی کنید و برای دریافت مشاوره خرید یا حتی مشاوره کسب‌و‌کار با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۳۵۸۴ تماس بگیرید.

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن