BPM Course
بازاریابی

تاثیر سئو بر کسب و کارهای کوچک

چگونه سئو می‌تواند برای یک کسب و کار کوچک مفید باشد؟

اگر شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید حتما یک وب‌سایت نیز برای تبلیغات کسب و کار خود ایجاد کرده اید و مطمئنا با خود فکر می‌کنید که با ایجاد وب سایت دیگر نیاز به کار دیگری نیست جز اینکه منتظر بمانید تا مردم از سایت شما دیدن کنند. اما این اصلا تصمیم درستی نیست و اگر اینگونه فکر می‌کنید و تصممیم می‌گیرید شما به طور حتم از تاثیر سئو بر کسب و کارهای کوچک غافل هستید.

شما نیاز دارید که وب سایت خود را در معرض دید قرار دهید در غیر اینصورت رقبای شما در بالای نتایج جستجو قرار خواهند گرفت و نام کسب و کار کوچک شما در زیر نام رقبایتان در نتایج جستجو قرار خواهد گرفت.

در هر روز حدود ۱۴۰ هزار وب سایت جدید ایجاد می‌شوند و شما با در نظر گرفتن این عدد عظیم می‌توانید به راحتی اهمیت ترافیکی که ممکن است سایت شما داشته باشد را درک کنید.

چطور می توانیم وب سایت کسب و کار کوچک خود را بهبود بخشیم؟ با بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو پروسه ای است که باعث می‌شود موتورهای جستجو با وب سایت شما آشنا شوند. اگر شما سئوی خوبی داشته باشید سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو توسط کاربران به خوبی شناخته خواهد شد و این می‌تواند برای شما ترافیک بالایی از مشتریانی که محصولات یا خدمات مشابه شما را در اینترنت جستجو می‌کنند را به همراه داشته باشد.

سئو دقیقا شامل چه چیزهایی می‌شود؟

شیوه های  مختلفی وجود دارد که اگر شما آن ها را در تقویت سئوی خود به کار ببرید، گوگل به سایت شما اعتماد خواهد کرد و در نتایج جستجوی خود نام سایت شما را بالا خواهد آورد.

کلمات  کلیدی خود را پیدا کنید

ابتدا شما باید بدانید که کدام عبارات و کلمات کلیدی به احتمال زیاد بیشتر توسط افراد جستجو خواهند شد و مورد استفاده قرار خواهند گرفت. استفاده از کلمات کلیدی باعث می‌شود هنگامی که مشتری بخواهد یک کسب و کار مشابه شما را پیدا کند سایت شما را در نتایج جستجوی خود ببیند و از آن بازدید کند. کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین نکات در بهبود سئو و تاثیر سئو در کسب و کارهای کوچک است.

بهینه سازی صفحات

این موضوع مربوط به محتوای سایت شما و ساختار آن سایت است. که شامل عبارات کوتاه، ویرایش درست، تقسیم بندی پاراگراف ها، نقاط، ویرگول، به کار بردن درست کلمات کلیدی در متن، استفاده صحیح از متا تگ ها برای برچسب گذاری و تصاویر و استفاده از هدرها به صورت مناسب می‌شود.

خود را به گوگل معرفی کنید

اگر می‌خواهید که سایت شما بیشتر در نتایج جستجوی گوگل بالا بیاید و در گوگل بیشتر دیده شود باید نقشه سایت خود را روی کنسول جستجوی گوگل که قبلا به آن وب مستر می‌گفتند قرار دهید. کنسول جستجوی گوگل سایت شما را فهرست می‌کند و شما را به هر نتیجه جستجوی مرتبط اضافه خواهد کرد.

با انجام این کارها مطمئنا تاثیر سئو در کسب و کارهای کوچک را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن