BPM Course
خلاصه کتاب

خلاصه کتاب مدیریت زمان | When

درباره نویسنده

نویسنده
دانیل پینک (Daniel H. Pink) نویسنده شش کتاب پرفروش است که کتاب کی (When) درباره یافته‌های علمی درباره مدیریت زمان و زمان‌بندی، از معروف‌ترین آن‌هاست. او به طور مرتب برای نیویورک تایمز می‌نویسد و هم‌اکنون در واشنگتن زندگی می‌کند.

خلاصه کتاب مدیریت زمان | When

تصویر کتاب

«من همیشه معتقد بودم که زما‌‌‌ن‌سنجی، همه چیز است. اکنون، معتقدم که همه چیز، زما‌‌ن‌سنجی است.» – کتاب کی، صفحه 218

آیا تا به حال شنیده‌اید: «زمان‌سنجی همه چیز است»؟ منظور شما دقیقا از این جمله چیست؟

همه‌ی ما کتابهای «چگونه …» مطالعه کرده‌ایم و اخیرا روی کتابهای «چرا …» تمرکز کرده‌ایم، اما در مورد کتابهای «کی …» چطور؟ به این کتاب به عنوان ژانر جدیدی از کتابهای «کی …» فکر کنید. این کتاب به شما دیدی می‌دهد که سبب می‌شود اثرات نامرئی زمان‌سنجی، مرئی شود.

دانیل پینک که تعدادی کتاب پرفروش را در زمینه روانشناسی رفتاری تالیف کرده است، دیدی جدید را به ما می‌دهد تا کمک کند باهوش‌تر کار کنیم و بهتر زندگی کنیم. «کی، رازهای علمی زمان‌سنجی کامل»، ششمین کتاب مهم اوست. در این کتاب، او بیش از 700 تحقیق در زمینه‌های اقتصادی، بیهوشی، انسان‌شناسی، غدد درون‌ریز، کرونولوژی و روانشناسی اجتماعی تحلیل کرد تا دانش پنهان زمان‌سنجی را آشکار کند. سپس او ما را به سوی این تفکر هدایت کرد که چگونه کشف‌هایی در مورد قدرت نامرئی زمان‌سنجی می‌تواند به ما کمک کند تا تیمها، سازمانها، مدارس و زندگی بهتری را بسازیم.

اگر می‌خواهید عملکرد خود را بهبود ببخشید، سلامتی خود را افزایش دهید و سطح رضایت خود را عمیق‌تر کنید، این کتاب عالی را بخوانید.

در ادامه شما نکات اصلی و مهم این اثر را در قالب خلاصه کتاب مدیریت زمان | When مطالعه می‌کنید.
جمع بندی

من چه کار متفاوتی را انجام خواهم داد؟ من قصد دارم تا زمان را بسیار جدی‌تر بگیرم. من قصد دارم تا این کتاب را با هیئت مدیره مدرسه‌ام به اشتراک بگذارم. من قصد دارم امواج روز را بسیار قاطعانه‌تر طی کنم. شما چطور؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن