BPM Course
منبع این مقاله
بازاریابی

انواع بازاریابی ویدیویی (از هاب‌اسپات)

اکثر برندها نیازمند استراتژی بازاریابی ویدیویی هستند؛ این حرف جدیدی نیست، اما چیزی که تغییر کرده است میزان اهمیت ویدیو در کانال‌ها و پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی است. بازاریابی ویدیویی در استراتژی شبکه‌های اجتماعی شما اهمیت بسیاری دارد.

چرا شما نیاز دارید در سال ۲۰۱۸ بر روی بازاریابی ویدیویی تمرکز کنید؟

ما ملاحظه کردیم که در سال ۲۰۱۶ محبوبیت ویدیو به عنوان یک قالب بازاریابی محتوا افزایش یافت و در سال ۲۰۱۷ بازاریابی ویدیویی به بالای لیست تاکتیک های بازاریابی انتقال یافت؛ و اما در سال ۲۰۱۸ ویدیو از یک تاکتیک بازاریابی منحصر به فرد به یک استراتژی کلی کسب و کار تبدیل شد.

انواع مختلف بازاریابی ویدیویی

قبل از شروع به ساخت ویدیو ابتدا باید نوع ویدیویی که می‌خواهید ایجاد کنید را تعیین کنید. این لیست را بررسی کنید تا بتوانید درک بهتری داشته باشید.

ویدیوهای برند

ویدیوهای برند معمولا به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بزرگتر به نمایش در می‌آیند و نماینگر نگرش، هدف، ماموریت و خدمات شرکت شما است. هدف از ساخت ویدیوهای برند، ایجاد آگاهی در مورد شرکت شما و جذب مخاطبان هدف است.

ویدیوهای رویدادی

آیا کسب و کار شما میزبانی از یک کنفرانس، میزگرد، جمع آوری کمک مالی و یا رویداد دیگری بوده است؟ می‌توانید از این رویدادها یک ویدیوی برجسته تهیه کنید یا مصاحبه های جالب و سخنرانی ها را از این رویدادها جمع آوری و منتشر کنید.

ویدیوهای مصاحبه کارشناسی

گرفتن مصاحبه از کارشناسان داخلی یا رهبران فکری در صنعت شما یک راه عالی برای بازاریابی ویدیویی و ایجاد اعتماد در بین مخاطبان هدف است. اینفلوئنسرها و افراد تاثیر گذار در صنعت خود را پیدا کنید و دیدگاه آن ها را در بین مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

ویدیوهای آموزشی

ویدیوهای آموزشی را می‌توانید برای آموزش مخاطبان جدید و یا ایجاد راه حل های جدید برای مخاطبان خود استفاده کنید. این ویدیوها همچنین می‌تواند توسط تیم فروش و خدمات شما برای آموزش چگونگی کار با محصولات یا خدمات شما مورد استفاده قرار گیرند.

ویدیوهای توضیحی

این نوع از ویدیوها برای کمک به مخاطبان است تا بهتر بفهمند که چرا محصول یا خدمات شما مورد نیاز آن‌ها است. بسیاری از فیلم های توضیحی بر اساس یک شخصیت داستانی ساخته می‌شود که این شخصیت درواقع همان خریدار شرکت است که با مشکل مواجه شده است که در نهایت این فرد با خرید محصولات آن شرکت راه حل را پیدا کرده و مشکل برطرف می‌شود.

ویدیوهای زنده

مصاحبه ها، سخنرانی ها و رویدادهای زنده و تشویق تماشاگران به ارائه نظرات با پرسیدن سوالات در ویدیوی زنده یکی از انواع بازاریابی ویدئویی است که باعث می‌شود بینندگان درواقع پشت صحنه کسب و کار و شرکت شما را ببینند. ایجاد ویدئوی زنده همچنین باعث ایجاد و جذب نرخ تعامل بیشتری می‌شود.

ویدیوهای پیام شخصی

ویدئو می‌تواند یک راه خلاقانه برای ادامه مکالمه یا پاسخ دادن به سوالات شخصی از طریق ایمیل یا متن باشد. تولید این نوع ویدئوها با هدف دادن پیام های شخصی به مخاطبان لحظات لذت بخش و منحصر به فردی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد می‌کند و آن‌ها را به مراحل پایین تر قیف فروش هدایت کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن