BPM Course
بازاریابیبرندینگ

چرا کسب و کار شما نیاز به یک وبلاگ دارد؟

یک وبلاگ مجموعه های از مقاله‌ها است که شما در سایت خود دارید. اگرچه می‌توان مقاله‌های وبلاگ را در هر موضوعی نوشت اما شما برای کمک به بهنیه سازی موتورهای جستجو یا سئو در کسب و کار کوچک خود آن را مرتبط با نام تجاری خود می‌نویسید.

این بدان معنی است که پست های وبلاگ شما می‌تواند اطلاعاتی درباره محصولاتی که ارائه می‌دهید یا راهنمایی هایی درباره نحوه استفاده از محصولاتتان یا مواردی نظیر این باشد.

سئو شما را کارآمد می‌کند

داشتن یک وب سایت به تنهایی برای بازدیدکنندگانی که از چندین سایت مختلف نیاز خود را جستجو می‌کنند کافی نیست. داشتن یک استراتژی بازاریابی برای جذب بازدیدکنندگان جدید یک نیاز ضروری برای کسب و کار کوچک شما است و منجر به سوددهی و افزایش فروش برای شما خواهد شد.

برای اینکه از جستجوگرهایی مانند گوگل بهترین نتیجه را به دست بیاورید باید به طور منظم وب سایت خود را با محتوای تازه به روز کنید و برای این کار جایی بهتر از وبلاگ برای شما وجود نخواهد داشت. تحقیقات نشان می‌دهد که سایت هایی که دارای وبلاگ هستند ۴۳ درصد بیشتر از سایر سایت ها در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهند شد.

کلمات کلیدی که ممکن است مخاطبان شما جستجو کنند را پیدا کنید و مطالب خود را با استفاده از آن ها تهیه کنید.

به شما قدرت می‌دهد

صرف نظر از اینکه شما در چه صنعتی فعالیت می‌کنید، به احتمال زیاد دارای رقیبانی در کار خود هستید. یک راه کلیدی برای متمایز کردن خود از رقیبانتان و جلب اعتماد بیشتر مشتری این است که در زمینه فعالیت خود قدرتمند شوید.

یک وبلاگ به شما فرصت می‌دهد تا به مشتریانتان آموزش دهید و آن ها را مطمئن کنید که یک متخصص واقعی در کسب وکار کوچک خود هستید. هنگامی که یک رابطه مبتنی بر اعتماد را بین خود و مشتریان ایجاد می‌کنید می‌توانید از طریق وبلاگ خود محصولات و خدماتتان را نیز به فروش برسانید چرا که مشتریان به توصیه های شما گوش می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن