بازاریابی

تغییرات استراتژی سئو در سال ۲۰۱۸

به نظر می‌رسد که دنیای موتورهای جستجو یا همان استراتژی سئو با گذشت هر سال به طرز چشمگیری تغییر می‌یابد

در حالی که با پیشرفت تکنولوژی همه چیز آسان‌تر می‌شود اما در بعضی موارد اینطور نیست. اینکه چه چیزی در مورد استراتژی سئو کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند بسته به این است که مردم چگونه اطلاعاتشان را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند.

همانطور که تکنولوژی و رفتار کاربران هر دو با هم در حال تغییر و پیشرفت است، SEO نیز همراه با این تغییرات در حال تغییر است. از جمله این تغییرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتورهای جستجو هوشمندتر شده اند

پس از گذشت ۲۰ سال، موتورهای جستجو برای تحویل پاسخ های دقیق تر به درخواست های شما پیچیده تر شده اند.

در سال های گذشته اگر می‌خواستید از نتیجه فوتبال با خبر شوید،باید کلمه کلیدی مربوط به فوتبال را در موتورهای جستجو تایپ می‌کردید و تعدادی سایت در این مورد برای شما ارائه می‌شد و شما دراین سایت ها به دنبال نتیجه مورد نظر خود می‌گشتید. اما اکنون کافی است یک عبارت مناسب را در موتورهای جستجو تایپ کنید تا دقیقا همان سایت ورزشی یا اخباری که می‌خواهید به شما ارائه شود.

این تغییرات حتی از این موارد نیز عمیق تر و فراتر هستند. اگر شما بخواهید نتیجه یک بازی خاص را بدانید، گوگل تنها صفحه ای را که به دنبال آن هستید برای شما نمایش نخواهد داد بلکه به سوال شما بدون نیاز به صفحه جستجو پاسخ خواهد داد.

امکان جستجوی صوتی

تنها موتورهای جستجو نیستند که دقیق تر و هوشمند تر شده اند، بلکه پدیده جستجوی صوتی نیز به آن اضافه شده است و این می‌تواند مثالی ساده از تغییر رفتار کاربر باشد.

 

نکته پایانی

اگرچه استراتژی سئو و موتورهای جستجو به سرعت در حال تغییر است اما با این وجود عناصر کلیدی همچنان یکسان باقی خواهد ماند. یک وب سایت خوب با محتوای عالی ایجا کنید، کاربران خود را جذب و سرگرم کنید و تجربه کاربری صحیح را برای آن ها به وجود بیاورید. این دستورالعمل موفقیت آنلاین است که شما به آن نیاز دارید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن