خلاصه کتاب

خلاصه کتاب ساده و درخشان | Simply Brilliant

درباره نویسنده

نویسنده
ویلیام تیلور (William Taylor)، دانش‌آموخته دانشکده مدیریت MIT و هم‌بنیان‌گذار Fast Company است که مقالات و مصاحبه‌های متعددی را در مجله کسب و کار هاروارد منتشر کرده است. او به طور مرتب برای نیویورک تایمز و گاردین مقالاتی در حوزه‌های مختلف کسب و کار می‌نویسد.

خلاصه کتاب ساده و درخشان | Simply Brilliant

تصویر کتاب

«مشکل امروزه اکثر سازمانها، نابسامانی آنها نیست، بلکه این است که آنها عملکرد بوروکراتیک، تکراری و کسل‌کننده‌ای دارند. و سازمان‌های کسل، به سمت موفقیت حرکت نمی‌کنند.» کتاب ساده و درخشان ، صفحه 5

کتاب «ساده و درخشان»، کسب وکار را با نمونه‌هایی جالب و قدرتمند از شرکت‌هایی به چالش می‌کشاند که در زمینه‌های عادی، کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند. ویلیام تیلور، مولف کتاب هزاران مایل سفر کرده ‌است تا شرکت‌های درخشان و رازهای موفقیت آنها را جستجو کند. اگر موفقیت کسب وکار خود علاقه‌مند هستید، این کتاب ارزش‌های شما را به چالش خواهند کشید و ذهن شما را به عهدها و شکست‌ها در مسیر موفقیت باز می‌کند. این کتاب ایده‌های جالب و ابتکاری برای متفاوت و درخشان‌بودن سازمان‌ها ارائه می‌کند.

در ادامه شما نکات اصلی و مهم این اثر را در قالب خلاصه کتاب ساده و درخشان | Simply Brilliant مطالعه می‌کنید.
جمع بندی

کتاب «ساده و درخشان» می‌گوید که هیچ عذری برای صاحبان پرتلاش کسب وکار وجود ندارد تا از رفتارهای متعارف و عاقلانه دور شوند. آنها باید آغوش خود را به سوی ایده‌های جدید باز کنند و راهکارهای جدید را امتحان کنند: کسل بودن را متوقف کنید، درخشان بودن را آغاز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن