BPM Course
خلاصه کتاب

خلاصه کتاب چگونه زندگی خوبی داشته باشیم | How To Have A Good Life

درباره نویسنده

نویسنده
جاناتان فیلدز، نویسنده، کارآفرین و سخنران در حوزه تحولات سازمانی و رفتاری است و به سازمان‌ها کمک می‌کند که در شرایط عدم اطمینان، چابک‌تر و خلاق‌تر باشند. او غیر از سایت شخصی‌اش در سایت معتبر PsychologyToday نیز مطلب می‌نویسد. کتاب اولش با نام «چگونه از کاری که دوستش دارید به درآمد برسید» (How to Make a Great Living Doing What You Love) جزو ۱۰ کتاب برتر برای کسب و کارهای کوچک شناخته شده است.

خلاصه کتاب چگونه زندگی خوبی داشته باشیم | How To Have A Good Life

تصویر کتاب

«رضایت واقعی زمانی‌که شاد بودن را انتخاب‌ می‌کنید، نمی‌آید؛ بلکه زمانی می‌آید که شما چیزهایی را که باعث رضایت شما می‌شوند، کشف کنید و سپس آنها را انجام ‌دهید.» – چگونه زندگی خوبی داشته باشیم، صفحه 228

چه می‌شود اگر شما از اکنون تا 30 روز دیگر زندگی خود را بیشتر دوست داشته باشید؟

جاناتان فیلدز، به سراسر جهان سفر کرده و از گام‌های متفکران بزرگ زمان ما، از محققان نظریه پایه تا دانشمندان علوم اعصاب آموخت. او متوجه شد که اشتراکی بین علم و معنویت، برای پاسخگویی به سوال «چگونه زندگی خوبی داشته باشیم»، وجود دارد.

هر فصل با یک داستان جذاب و درسی که به دنبال ایده‌‌های کاربردی می‌آید، آغاز می‌شود. در پایان 30 روز، شما می‌توانید در یک موقعیت مانند یک زندگی بهتر و رضایت‌بخش تر باشید. کتاب او پنجره‌ای به ابزارهای تحول‌آمیز به ظاهر ساده است تا تصمیمات و اقدامات شما را در جستجوی فوق‌العاده زندگی کردن هدایت کند.

مفهوم «سطل‌ها» (که در ادامه این خلاصه کتاب به آن خواهیم پرداخت) به فیلدز کمک می‌کند که اشتیاق زندگی بهتر را به خوبی مدل‌سازی کند.

کتاب «چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟»
کتاب «چگونه زندگی خوبی داشته باشیم؟»

این تنها یک کتاب نیست که می‌خوانید؛ این، بیشتر از یک کتاب است. فیلدز در آغاز کتاب به ما هشدار می‌دهد رویدادهای به شدت جادویی زمانی اتفاق می‌افتند که کتاب را زمین می‌گذارید و شروع به انجام آن کار می‌کنید. او مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین را ایجاد کرد که می‌تواند در به دوش کشیدن یادگیری‌ها و اقدامات در باقی زندگی شما کمک‌کننده باشد. ارزشی که در این کتاب و منابع آنلاین قرار دارد، باورنکردنی هستند. در ذیل، تنها 3 نکته گران‌بهایی که از آن دریافت کرده‌ایم، آمده است.

در ادامه شما نکات اصلی و مهم این اثر را در قالب خلاصه کتاب چگونه زندگی خوبی داشته باشیم | How To Have A Good Life مطالعه می‌کنید.
جمع بندی

حقیقت این است که آنچه که فیلدز پیرامون فعالیت بر ای خلق یک زندگی خوب می‌گوید؛ واقعا هرگز به یک‌باره انجام نمی‌شود. با پر کردن سطل‌های خود، زندگی خوب کردن یک حرکت مداوم به سمت هدف است. امروزه چه کاری را می‌توانید برای پر کردن سطل‌هایتان انجام دهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن