برندینگ

راه کارهایی برای پرسونال برندینگ تاثیرگذار

کار ساده ای نیست که شما تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید و برندسازی تاثیرگذاری داشته باشید. این کار روش ها و استراتژی های خود را دارد که باید آن را بلد باشید. ما در این مقاله برای شما چند روش موثر برای برندسازی تاثیرگذار را آورده ایم:

۱- بنیاد و اساس کار خود را در یک فضای مناسب به پا کنید

شما باید پایه و اساس خود را محکم بسازید اگر می‌خواهید یک برند تاثیرگذار داشته باشید یا یک اینفلوئنسر باشید. یکی از مهمترین کارهایی که در این راه باید انجام بدهید حضور آنلاین است به طوری که مردم بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند و در دسترس آن‌ها باشید. به عنوان مثال شما باید شبکه های اجتماعی و سیستم عامل هایی را برای کار خود انتخاب کنید که اطمینان دارید مخاطبان هدفتان زمان بیشتری را در آنجا صرف می‌کنند.

۲- برای کار خود اهداف کوچک و خاص در نظر بگیرید

شما باید همگام با پیشرفت در کار و ساختن یک برند تاثیر گذار، برای خودتان اهدافی نیز تعریف کنید و تلاش کنید تا به آن‌ها دست یابید.

از قدیم گفته اند که کیفیت از کمیت بهتر است. پس شما باید علاوه بر اینکه به دنبال پیدا کردن دنبال کننده در شبکه های اجتماعی هستید که کار چندان سختی هم نیست، معیارهای مهم تر دیگری را نیز در نظر بگیرید و شیوه های مختلفی را به کار گیرید تا بتوانید این دنبال کننده گان را در شبکه های اجتماعی خود نگه دارید.

۳- مطالعه و تحقیق درمورد کاری که انجام می‌دهید داشته باشید

چیزی که شما همیشه باید روی آن کار کنید تولید و ایجاد محتوای با کیفیت است.

با یک مثال توضیح می‌دهیم: شوخی ها و الگوهای رفتاری طنز بسیار در رسانه های اجتماعی محبوب هستند و بدین گونه مخاطبین خود را جذب و درگیر می‌کنند اما شما باید اگر از این شیوه استفاده می‌کنید اطمینان حاصل کنید که طنز و شوخی هایی که به کار می‌برید مرتبط با طرز تفرکتان و قابل درک برای مخاطب است.

اگر شما محتوایی در شبکه های اجتماعی ایجاد کردید و متوجه شدید که آن محتوا محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به دست آورده است تحقیق کنید و علت آن محبوبیت را جویا شوید تا بفهمید که ایده ای که منجر به موفقیت این محتوا شده است چیست.

۴- این موضوع را به خاطر داشته باشید که نام تجاری بازتابی از خود شما است

شما به عنوان کسی که می‌خواهد یک برندسازی تاثیر گذار انجام دهد و درواقع به عنوان یک اینفلوئنسر باید مطمعن شوید که تمام کارهایی که انجام می‌دهید بر کلیه فعالیت های برند شما تاثیر مثبت خواهد داشت. همچنین فراموش نکنید که تنها باید با برند شخصی خود کار کنید.

اگر سیستم ارزشی که دارید با سیستم ارزشی برندتان همخوانی ندارد بهتر است همکاری با آن برند را متوقف کنید. در غیر اینصورت همکاری شما با این برند می‌تواند بر روی برند و همچنین تصویر شما تاثیر منفی داشته باشد.

۵- صدای خودتان را داشته باشید

برای یک برندسازی تاثیر گذار و یک اینفلوئنسر بودن نباید صدای خودتان را فراموش کنید و نادیده بگیرید بلکه باید صدای معتبر خود را بیابید. برندها اینفلوئنسرهایی را برای همکاری ترجیح می‌دهند که کیفیت تولیدات آن‌ها بالا باشد و برای برند خود صدای معتبری داشته باشند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن