BPM Course
منبع این مقاله
بهره‌وری شخصی

راهنمای کامل و کاربردی شما برای این که چگونه هر کاری را بهتر و سریع‌تر انجام دهید

به منظور اینکه در محیط کسب و کار همچنان بتوانید رقابت کنید، بسیار مهم است که اطلاعات و مهارت هایی جدید را به صورت مداوم فرا بگیرید. به همین دلیل است که افراد معروفی هم چون بیل گیتز و اپرا وینفری سوگند خورده اند که یادگیری همیشه به عنوان بخشی از مسیر موفقیتشان باشد

این مقاله دارای نسخه PDF انگلیسی است. جهت دسترسی به لینک دانلود نسخه انگلیسی هم‌اکنون عضو شوید.

درباره نویسنده

نویسنده
الی کاپلان، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لکسیون کپیتال است. او در حوزه تحلیل‌های مالی فعالیت دارد و همچنین به عنوان یک کارآفرین تاکنون استارتاپ‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده است. مطلب زیر از بلاگ الی در مدیوم انتخاب شده است.

خلاصه مطلب

  • این مقاله به ۷ روش عالی برای بهبود کارایی می‌پردازد.

دنیای ما سریعتر از همیشه در حال تکامل است.

خوشبختانه، روش های نسبتا ساده ای برای راه اندازی مغز و فراگیری سریعتر هر مهارتی وجود دارند. بعضی از این راه حل ها را به منظور کمک در افزایش قدرت یادگیری مداوم، در زیر بخوانید.

  1. ۵۰ دقیقه و یا کمتر

مهم است که به عنوان یک کارآفرین مقاومت کنید و به منظور یادگیری چیزهای جدید، ساعات زیادی را کار کنید (و یا روزهای زیادی کار انجام دهید).

توجه کنید که تحقیقات نشان می دهد زمانی که خیلی از مغر کار می کشید توانایی اش به سرعت کم می شود. الن دان از دانشگاه ایالت لوئیزیانا توضیح می دهد که «هر چیزی که کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشید برای مغز کافی نیست و هر چیزی بیشتر از ۵۰ دقیقه اطلاعات زیادی است که بخواهید به یک باره به خورد مغز بدهید». به منظور عملی کردن این موضوع، اطمینان حاصل کنید که دوره های یادگیری خود را کوتاه کنید، از روش های یادگیری سریع عمانند فلش کارتها استفاده کنید. بین جلسات خود ۱۰ دقیقه استراحت کنید تا ذهنتان نیز استراحت کند و رها شود.

  1. ۲۰/۸۰

قاعده پارتو، که از آن به عنوان قانون ۲۰/۸۰ شناخته می شود، توسط یک اقتصاددان ایتالیایی به نام ویلفرد پارتو ارائه شده است، او زمانی این ایده را بیان کرد که ۲۰ درصد از مزرعه ها ۸۰ درصد از محصولات ایتالیا را تولید کردند. به این قاعده خوب فکر کنید. در واقع فقط ۲۰ درصد تلاش‌های شما دارد ۸۰% موفقیت شما را می‌سازد.

  1. دیگر چند کار را با هم انجام ندهید

مغز شما همانند کامپیوتر است- وقتی که چند تب در مرورگر شما باز باشد، سرعت پردازش نیز کاهش می یابد. تحقیقات نشان داده است که انجام چندکار با هم کیفیت کار افراد را کم می کند. یک مطالعه نیز کشف کرده است زمانی که حواس شما پرت می شود، ۲۵ دقیقه طول می کشد تا دوباره کار را در دست بگیرید. این زمان زیادی برای تلف شده است.

در این عصر که حواس پرتی ها زیاد شده است، به یاد داشته باشید که به هنگام جلسه ایمیل خود را ببیندید. تلفتان را سایلنت کنید و نوتیفیکیشن های خود را غیرفعال کنید. انجام چندکار باهم یادگیری شما را آهسته می کند و مانع از عملکرد بالای ذهنتان می شود.

منبع
مدیوم
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن