BPM Course
برنامه‌ریزی شغلیبهره‌وری شخصی

آماندا آلورناز، مدیر مارکتینگ Trello، راهکار می‌دهد: بهترین استراتژی‌های مدیریت زمان

انیشتن نظریه نسبیت زمان و فضا را ایجاد کرد اما متاسفانه این نظریه همیشه آنطور که ما دوست داریم کار نمی‌کند و زمانی که ما به زمان بیشتری احتیاج داریم زمان بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد و این مدیریت زمان را برای ما مشکل می‌سازد

درباره نویسنده

نویسنده
آماندا آلورناز، دارای مدرک کارشناسی ارشد مارکتینگ از دانشگاه وست مینیستر و بیش از ۲ سال است که به عنوان مدیر مارکتینگ بین‌المللی Trello فعالیت می‌کند. وی در این مقاله به راهکارهای مدیریت زمان می‌پردازد.

در حقیقت بسیاری از بهترین استراتژی‌های مدیریت زمان، خیلی هم عملی نیستند. البته که علم هم می‌تواند در این زمینه کمک کند و می‌تواند به ما نشان دهد که چگونه اضطراب را کاهش دهیم و با دستاوردهای کوچک به منظور تکمیل یک هدف بزرگ احساس خوبی داشته باشیم.

پیش از این درباره مدیریت زمان در کار و کسب مطالب زیادی داشته‌ایم. در مطلب «مدیریت زمان، تکنیک‌ها و روش‌ها» به سراغ تکنیک‌های اصلی رفتیم، در مقاله «مدیریت زمان: کار بیشتر در زمان کمتر» به سراغ فشرده‌سازی و افزایش بهره‌وری رفتیم و سپس در مطلب «۵ استراتژی برای مدیریت زمان کاری و ایجاد تعادل بین کار و زندگی» که از مدیوم انتخاب و منتشر شده بود، به موضوع مهم تعادل بین کار و زندگی پرداختیم.

در این پست ما از مشاوره آماندا آلورناز، مدیر مارکتینگ Trello، استفاده کرده ایم. Trello ابزاری برای مدیریت موثر پروژه‌هاست و کار کردن با آن می‌تواند به کارها نظم بهتری بدهد. آلورناز برای مدیریت امور کاری خود نیز از ترلو استفاده می‌کند و در این مطلب به مواردی پرداخته که این کار را راحت‌تر می‌کند.

برخی از بهترین استراتژی‌های مدیریت زمان 

بهترین استراتژی های مدیریت زمان باید بر اساس چند قاعده و قانون ساده باشد:

  • فعالیت های هر روز خود را در اول صبح مرور کنید.
  • برای هر یک از فعالیت های خود درجه ای از اهمیت تعریف کنید.
  • انرژی خود را روی آن‌هایی که بیشتر به آن نیازمند هستید متمرکز کنید.
  • مقابله با نا امیدی را برای جلوگیری از استرس یاد بگیرید.
  • به طور طبیعی به وقایع پیش بینی نشده واکنش نشان دهید، آن‌ها همیشه اتفاق می‌افتند.
  • برای توسعه و بهبود فردی وقت بگذارید.

بسیار مهم است که شما برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی خود مدیریت زمان کارآمد داشته باشید. به خصوص زمانی که شما در خانه و به صورت فریلنس کار می‌کنید.

اهمیت مدیریت زمان در کسب و کار

توانایی مدیریت زمان برای شما به عنوان مدیر یک کسب و کار به اندازه سایر توانایی های مدیریتی شما در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کارتان تاثیر دارد. زمان یکی از ارزشمندترین سرمایه های شما در کسب و کار است. شما هرچه از زمان خود بهتر استفاده کنید نتیجه کار بهتری نیز دریافت خواهید کرد.

توانایی شما در مدیریت و کنترل زمان باعث ایجاد تمرکز و کارایی بیشتر در شما و تیم کاریتان خواهد شد و استرس، نگرانی و افسردگی را از شما و کارمندانتان دور خواهد کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن