BPM Course
برندینگ

برندسازی مجدد (Rebranding)

برندسازی مجدد یا بازسازی برند جزو اصطلاحاتی است که می‌شنویم. امروزه هیچ کسب وکاری نمی‌تواند ادعا کند که از دستاوردهای خود راضی است. کسب وکار شما ممکن است که با تغییرات اقتصادی و بازار پابرجا بماند اما آیا برند شما با این سرعت به کار خود ادامه می‌دهد؟ در اینجا، در مورد تصمیم‌گیری درمورد زمان برندسازی دوباره، مطالبی بیان شده است.

برند شما چه قدر از عمل به‌موقع برندسازی دوباره سود می‌برد؟ برندسازی دوباره کسب وکار موضوعی فراتر از ظاهر خوب داشتن کسب وکار شماست. این موضوع، در واقع به بهتر کردن مجموع درآمد سالیانه هم می‌پردازد.

برندسازی مجدد و افزایش مزیت‌های رقابتی

برند شما چهره عمومی از کسب و کار شماست. یک برندسازی دوباره با یک اجرای خوب، می‌تواند به شرکت شما اجازه دهد تا پویایی بازار فعلی را منعکس کند، مزیت‌های رقابتی را افزایش دهد، کارایی را شتاب ببخشد و یک صدای پیشرو در حرفه شما باشد.

برندسازی دوباره، می‌تواند به شما کمک کند تا بهینگی بیشتری را برای تقاضای فعلی مشتری ایجاد کنید. بسیاری از کسب و کارها در بازارهایی با مجموعه محصول‌های پیچیده، مخاطبان دسته‌بندی شده و آشفتگی تبلیغاتی فعالیت می‌کنند. برندسازی دوباره و موثر، می‌تواند تاثیر شما را در یک بازار شلوغ بهبود ببخشد. همان‌طور که شرکت به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد، عطش مشتریان برای تغییرات می‌تواند آنها را برای دیدن تغییرات جدید برگرداند.

توسعه‌ی بلندمدت بازار

برندسازی دوباره، می‌تواند یک مرحله از سیر تکاملی شرکت باشد. همانطورکه برند یک شرکت باید تغییرات در اندازه و موقعیت بازار را منعکس کند، هم‌چنین باید تغییرات در نوآوری‌های فناورانه هم را منعکس کند. فناوری و توسعه کسب وکار اغلب از هم جدایی‌ناپذیر هستند. هر برندی که از فناوری استفاده کرده است، باید سرعت خود را در بخش خود حفظ کند و ممکن است مجبور شود به برندسازی دوباره برای انعکاس گرایشات بازار توجه کنند.

دوباره می‌گوییم، برند شما چهره عمومی کسب و کار شماست. زمانی که برند در انعکاس سطح نوآوری به دست آمده خود شکست بخورد، ممکن است مشتریان فرض کنند که شما در مسیر پیشرفت خود شکست‌خورده باشید. رقبایی که برندسازی دوباره محصولات و خدمات خود را مداوم انجام می‎دهند (حتی رقبایی که نقاط قوت برند شما را ندارند) ممکن است در اعتبار و سودآوری بهتر از شما باشند.

هر دلیلی که شما برای برندسازی می‌آورید، اما برند شرکت شما باید پایدار بماند. گرچه، شما پیشرفت در محصولات و خدمات خود را منعکس می‌کنید یا تکامل کسب و کار خود را نشان می‌دهد؛ فرایند برندسازی دوباره، برای ارتباط سطح کیفی شما با پایگاه داده مشتریان خود ضروری است.

همان‌طور که برندسازی دوباره، سطوح جدیدی از پشتیبانی از کارمندان، آگاهی و بازخورد را طلب می‌کند‌، برندسازی دوباره می‌تواند تاثیر جوانسازی روی فرهنگ درونی شرکت شما داشته باشد. برندسازی به کارمندان شانسی برای مشارکت در خلق یک فرهنگ تجاری جدید و مثبت‌نگر را می‌دهد.

منبع
Marketing Donut

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن