BPM Course
بازاریابی

چگونه برای سایتمان محتوای خوب پیدا کنیم؟

استراتژی هوشمندانه‌ای که این روزها اکثر افراد برای کسب و کارهایشان استفاده می‌کنند بازاریابی محتوا است. به همین جهت این روزها همه مدیران و صاحبان مشاغل به دنبال پیدا کردن یک محتوای خوب برای وب سایت و کسب و کار خود هستند.

اما محتوای خوب چیست؟ محتوای خوب محتوایی است که علاوه بر موثر و مرتبط بودن با کسب و کار شما باعث شود شما مشتریان بالقوه خود را نیز پیدا کنید و درواقع راهی برای یافتن مشتری و در نتیجه فروش بیشتر نیز باشد. اما اعضای جامعه کسب و کار آنلاین درباره محتوای خوب و پیدا کردن چنین محتوایی به شما چه پیشنهاداتی می‌کنند؟

۱- از محتواهای وب‌سایت خود لیست تهیه کنید

با این کار شما می‌توانید محتوای وب‌ سایت خود را بر اساس موضوع دسته‌بندی کنید، که این نظم خوبی به محتواهای تولیدشده شما می‌دهد، همچنین با این کار شما متوجه خواهید شد درمیان موضوعات مختلف محتوایی شما جای چه مطالب دیگری خالیست. فراموش نکنید تا زمانی که اطلاعات دقیقی از محتوای سایت خود نداشته باشید نمی‌توانید در جهت رشد و بهبود کیفیت آن گام مثبتی بردارید.

۲- در محتوای خود لینک‌های ارزشمند بگذارید

ساختن لینک برای یک محتوا یکی از روش‌های اجتناب ناپذیر در تولید محتوای خوب است که حتما باید آن را برای محتوای خود انجام دهید. برای لینک دادن، باید محتوای شما به نحوی باشد که ارزش لینک دادن را داشته باشد. لینک گذاری داخل محتوا را می‌توانید به صورت لینک دادن مطالب به سایر صفحات وب که آن‌ها نیز محتوای ارزشمند و قابل توجهی دارند و مرتبط و موثر هستند انجام دهید.

۳- هشتگ‌های پربازدید اینستاگرام را به کار ببرید

زمانی که شما یک محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد می‌کنید، گذاشن هشتگ‌های پربازدید در انتهای پست و محتوای شما می‌تواند در یافتن مشتریان بالقوه به شما تا حد زیادی کمک کند. برای استفاده از هشتگ‌ها بسیار مهم است که شما یک برنامه و استراتژی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه و مرتبط واقعی را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

شناسایی و پوشش محتوای موردنیاز مخاطبان‌تان
مخاطب اصلی وب سایت شما کاربرانتان هستند، پس نیازسنجی خدمات موردنظرشان از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. تحقیقات نشان می‌دهد کاربران زمان زیادی را صرف پیدا کردن مطلب موردنیاز خود می‌کنند، اگر شما بتوانید محتوایی که موردنیاز آن‌ها باشد را پوشش دهید به یکی از مراجع معتبر در زمینه کسب و کار خود تبدیل می‌شوید.

۴- به منظور صرفه جویی در وقت برای تهیه محتوا کمک بگیرید

اگر شما در استراتژی محتوای خود سایر افراد را مشارکت دهید این می‌تواند یک راه بسیار خوب برای ایجاد یک محتوای عالی باشد. مشارکت با دیگر افراد ممکن است کمی زمان‌بر باشد اما ابزارهایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید. مثلا برگزاری جلسات طوفان فکری می‌تواند به شما ده‌ها و یا حتی صدها ایده و موضوع جدید بدهد که می‌توانند محتوای خوب برای وب‌سایت و کسب و کار شما باشند.

۵- از استراتژی بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید و فروش خود را بیشتر کنید

درواقع هدف کلی که شما درباره بازاریابی محتوای خود دارید باید افزایش فروش باشد. اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که باعث افزایش فروش و یافتن مشتریان بالقوه چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم خواهد شد. پس هرگز از تهیه محتوا برای اینستاگرام و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام غافل نشوید.

۶- تحقیق کنید که در فیس بوک در سال ۲۰۱۸ چه می‌گذرد

همانطور که گفتیم بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی که فیس بوک یکی از مهم‌ترین آن‌ها است می‌تواند در پیدا کردن محتوای بصری بسیار به شما کمک کند. فیس بوک بی وقفه در حال رشد و تکامل است و شما باید برای پیدا کردن محتوای خوب مدام این پلتفرم را رصد کنید. در سال ۲۰۱۸ تغییرات چشمگیری در این پلتفرم اجتماعی صورت گرفت که حتما باید از این تغییرات برای پیدا کردن یک محتوای خوب آگاه باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن