BPM Course
دانلود منابع علمی

دانلود کتاب | تحول کسب و کار | Transforming Business with Program Management

این مقاله شامل فایل‌های تکمیلی برای دانلود است. برای دانلود لازم است که عضو کار و کسب باشید. در صورت داشتن اشتراک، لینک دانلود برای شما ظاهر خواهد شد. اگر عضو نیستید می‌توانید هم‌اکنون عضو شوید.

برای ماندن در بازار رقابتی امروز، سازمان‌ها نیاز دارند که به طور مستمر نوآوری کنند و محصولاتشان را بهبود بدهند. ابزار این نوآوری مستمر، تحول کسب و کار است. این کتاب یک نقشه راه از پیش آزمایش شده و یک چارچوب جامع برای تحول کسب و کار ارائه می‌دهد و در کنار آن به بحث استراتژی نیز می‌پردازد. رویکرد این کتاب گام به گام است.

کتاب تحول کسب و کار
کتاب تحول کسب و کار

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه تحول کسب و کار به یکپارچه‌سازی استراتژی، فرایندها، افراد، فناوری و ساختار در یک چارچوب چندوجهی می‌پردازد. نویسنده کتاب به خوبی به جزئیات فرایندها، تکنیک‌ها و ابزارهای این تحول نیز وارد می‌شود و توضیح می‌دهد.

کتاب Transforming Business with Program Management مدیران را به مهارت‌های اساسی لازم برای طرح‌ریزی و اجرای یک برنامه تحول کسب و کار مجهز می‌کند تا بتوانند تغییر و نوآوری را در سازمانشان پیاده کنند.

این کتاب توسط Satish P. Subramanian نوشته شده و توسط انتشارات CRC از زیرمجموعه‌های گروه Taylor & Francis در ۲۵۸ صفحه به چاپ رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن