BPM Course
بازاریابی

مزایای استفاده از ویدئو در وب سایت

طبق گفته کارشناسان استفاده از ویدئو در بازاریابی محتوا بسیار رو به رشد است و تاثیر فراوانی در موفقیت این نوع بازاریابی دارد. برخی بر این عقیده هستند که استفاده از ویدئو در شبکه های اجتماعی تاثیرگذارتر از استفاده آن در وب سایت است. اما بر خلاف این عقیده، استفاده از ویدئو در وب سایت مزایای بزرگی دارد که شما را قانع  می‌کند که تا چه حد نیاز به ایجاد ویدئو و فیلم در سایت خود را دارید.

بهتر است درباره استفاده از ویدئو در وب سایت تحقیق کنید و در مورد آن کمی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. گذشته از این‌ها کسب اطلاعات و آموزش درباره این شیوه ها باعث افزایش درآمد شما است و همچنین راه های کسب درآمد جدید را پیش روی شما می‌گذارد.

برخی از مزایای مهم استفاده از ویدئو در وب سایت را در اینجا برای شما ارائه داده ایم:

۱- با استفاده از ویدئوها در وب سایت، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد

طبق تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته است، شرکت هایی که به استفاده از ویدئو در استراتژی های بازاریابی خود اهمیت می‌دهند، ۴۰ درصد بیشتر از کسانی که از ویدئو استفاده نمی‌کنند ترافیک جستجو دریافت کرده اند.

این نتیجه دور از انتظار نیست، چرا که ویدئو ها به دلیل پربار بودن و حجم بیشتر در نتایج جستجو بهتر دیده می‌شوند و برجسته تر هستند. حتی اگر این ویدئو ها جزو سه ردیف اول نیز نباشند باز هم در نتایج جستجو کلیک فراوانی را دریافت خواهند کرد.

۲- ویدئوی بیشتر یعنی کاربراین بیشتر

شما نباید تنها با ارسال یک ویدئو در هر کدام از صفحات وب سایت خود انتظار داشته باشید که از آن نتیجه بگیرید. شما باید زمانی که تصمیم به استفاده از ویدئو در وب سایت دارید مطمعن شوید که آیا این ویدئو مخاطب یا مخاطبان شما را به هدف خود می‌رساند یا آن‌ها را به هدف نزدیک می‌کند و در نتیجه باعث افزایش کاربر در سایت شما خواهد شد یا خیر.

۳- استفاده از ویدئو به افزایش فروش شما کمک می‌کند

از آنجایی که ویدئوها توانایی بیشتری در دریافت کلیک دارند در نتیجه می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی تصمیم مشتری برای خرید از سایت شما بگذارند و این یعنی فروش بیشتر برای شما با استفاده از ویدئو در وب سایت.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن