BPM Course
بازاریابی

هنر نوشتن و تولید محتوا براساس اصول سئو

نحوه نوشتن محتوای وب سایت و نوشتن سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

۱- تنها به چیزی که می‌خواهید به مخاطبان خود بگویید فکر نکنید. بلکه به چیزی که آن ها می‌خواهند بدانند فکر کنید.

مطمعنن شما می‌خواهید مخاطبان خود را به خرید ترغیب کنید اما آیا در مورد آن چه که آن ها می‌خواهند هم فکر کرده اید؟ به اینکه چه سوالاتی ممکن است درباره صنعت یا کسب و کار شما داشته باشند؟ اینکه شما چطور نیازهای آن ها را برآورده خواهید کرد؟ چطور می‌توانید خود را به آن ها ثابت کنید؟ هنگام نوشتن سئو وب سایت هرگز به «من» فکر نکنید بلکه مدام به «آنها» فکر کنید و در کنار همه این موارد به الگوریتم های موتور جستجو توجه داشته باشید.

۲- در مورد کلمات کلیدی که مخاطبان شما قبلا استفاده کرده اند تحقیق کنید.

ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم، بنابراین این اطلاعات را پیدا کنید دو از آن ها استفاده کنید. دانستن کلمات و عبارات دقیقی که مخاطبان شما در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند، شما را قادر می‌سازد تا پیام خود را به زبانی که آن ها انتظار دارند به شکل کاملا طبیعی بنویسید.

۳- مانند یک انسان و از زبان او بنویسید نه یک ماشین برنامه ریزی شده

الگوریتم های امروزی موتورهای جستجو با کمک ابزارهای هوش مصنوعی جدید شروع به درک جریان طبیعی زبان کرده اند بنابراین سعی نکنید تا جایی که می‌توانید کلمات کلیدی در نوشته خود جا دهید. و به جای چپاندن کلمات کلیدی در متن سعی کنید آن را از زبان خودتان بنویسید. از کلمات کلیدی آگاهی داشته باشید و آن ها را در متن خود استفاده کنید اما کلمات کلیدی را در اولویت قرار ندهید. بدین ترتیب هم سئوی شما تقویت خواهد شد و هم خواهید توانست ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کنید.

۴- از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید

گذاشتن لینک ها در متن و بپوند آن ها به صفحات دیگر وب سایت شما نشان دهنده عمق دانش و کمک رسانی شما است. همچنین دادن لینک به سایر وب سایت ها وصفحات خارجی نشان دهنده تحقیق شما درباره آن موضوع است و اینکه تحقیق خود را به یک منبع بزرگتر متصل کرده اید. این کار به بهبود سئوی شما بسیار کمک خواهد کرد.

۵- متن خود را با عناصر بصری ادغام کنید.

اگر می‌خواهید یک وب سایت مدرن داشته باشید، طراحی عناصر بصری برای آن ضروری است که این عناصر می‌توانند فیلم یا تصویر باشند. فقط زمانی که برای تصویر یا ویدئوی خود زیرنویس یا متن می‌نویسید کلمات کلیدی را فراموش نکنید.

۶- مطالب خود را به طور مرتب به روز کنید.

هیچ کس خواندن مطالب یک وب سایت قدیمی را دوست ندارد. همچنین محتوای تازه و به روز تاثیر مهمی در ربته بندی در موتورهای جستجوی گوگل دارد.

۷- مهم تر از همه، ابتدا برای مخاطبان انسانی خود بنویسید.

الگوریتم نامتقارن گوگل رابطه بین کلمات کلیدی و تصویر کلی محتوا را بررسی می‌کند. در هسته و مرکز این تحلیل قصد کاربران و تجربه کاربران قرار دارد. کلمات کلیدی به طور سنتی برای جستجوگرها اهمیت داشته است اما اصالت و کیفیت در متن وبسایت شما مهم تر از همیشه است.

در نتیجه در نوشتن سئو خوب مفید باشید، کامل باشید، استراتژیک باشید و باهوش باشید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرصت ویژه: ۱۵٪ تخفیف دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی با کد تخفیف nowruz1403 فقط تا ۱۵ فروردین!برنامه دوره‌ها را ببینید
بستن