BPM Course
مدیریت افرادمدیریت منابع انسانی

ارائه بازخوردهای موثر به رشد و بهره‌وری کارمندان شما کمک می‌کند

گرفتن بهترین نتیجه از کارمندان، یک نقطه استراتژیک برای مدیران است. در حقیقت یک مدیر با داشتن تیمی که همیشه در حال رشد و پیشرفت است می‌تواند از پتاسنیل تیم خود بهره وری لازم را داشته باشد. این کار همیشه هم آسان نیست و در مسیر رشد و و بهره‌وری کارمندان شما چالش هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد که  بخشی از استراتژی شما به عنوان یک مدیر در این مورد می‌تواند ارائه بازخورد به کارکنان باشد. اما چگونه می‌توان با ارائه بازخورد مناسب به کارکنان کمک کرد؟

در این جا برای شما شیوه هایی را بازگو خواهیم کرد که می‌توانید آن را با استراتژی مدیریت خود ترکیب کنید.

تجزیه مهارت های مهم

بازخورد تنها مربوط به خوب یا بد بودن  یک موضوع نیست، بلکه مشخص کردن مهارت ها یا اقداماتی است که به بهبود عملکرد کمک می‌کند. توصیف شما از یک ویژگی خاص برای کارمندانی که به دنبال بهتر شدن و رشد هستند ارزشمند خواهد بود. برخی رفتارهایی که شما می‌توانید در نظر بگیرید شامل مهارت در سخن گفتن، اعتماد به نفس، مهارت های سازمان و کار تیمی خواهد شد. تمزکز بر روی بهبود ویژگی های خاص کارمندانتان بسیار سودمند است و کارمندان شما از این نوع بازخورد بسیار قدردانی خواهن کرد.

ترتیب دادن جلسات فردی

شما با جلسات شخصی که با هر یک از کارکنانتان می‌گذارید می‌توانید بازخوردهای مثبت و تاثیر گذاری به آن ها بدهید. حتی اگر لازم است وقتی خارج از ساعت کاری را برای گزاشتن این جلسات و ارائه بازخورد سازنده به کارکنانتان اختصاص دهید. اگر می‌خواهید کارمندانتان را به رهبرانی بالقوه و تصمیم گیرندگانی مهم تبدیل کنید، این کار بسیار ارزشمند خواهد بود. شما می‌توانید این جلسات را به صورت هفتگی ترتیب دهید.

انتقادات مهم از کارمندانتان را خیلی زود و در وقت خود انجام دهید

زمان بندی درست می‌تواند بازخورد سازنده را تحت تاثیر قرار دهد. ما به شما توصیه می‌کنیم انتقادات خود نسبت به کارمندانتان را به تعویق نیندازید. زمانی که شما نگرانی ها و انتقادات خود را در همان زمان با کارمندانتان در میان بگذارید این کار می‌تواند تاثیر فوری بیشتری بر عملکرد و عادات کارکنان شما در آینده داشته باشد.

نقش شما به عنوان یک مدیر بر روی صندلی مدیریت تنها محدود به گسترش و عملیات کسب و کار نیست. بلکه نقش مدیریت شامل تلاش در جهت ایجاد شرایط رشد برای تیم شما و کارمندان شما نیز می‌شود. در این تلاش، بازخورد می‌تواند به عنوان یک موتور مهم در رشد و بهره‌وری کامرمندان باشد. هنگامی که شما بتوانید بازخورد منسجم و ارزشمندی ارائه دهید، می‌توانید باعث ایجاد رشد و بهبود در روند کار کارکنان خود شوید. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید عملکرد بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن