BPM Course
مدیریت منابع انسانی

انگیزه‌بخشی به کارکنان

انگیزه بخشی به کارکنان کلید برخورداری از کارکنان خوشحال و راضی است. یک محل کار شاد از بهره وری بالاتری برخوردار است و بهره وری بالاتر تولید درآمد بالاتری را به همراه دارد. سودمندی کارکنان، از روی قدرت نگهداری کارکنان و توانمندی آنها اندازه گیری میشود که این توانایی با ایجاد یک محیط کار شاد و روحیه افزا چند برابر خواهد شد.

امروزه کارفرمایان با ارائه ایده های گوناگون افزایش انگیزه کارکنان، انگیزه روحیه تیمی، ایجاد شبکه های اجتماعی و تعامل در محل کار را ارائه می دهند.

بازشناسی چیست؟

بازشناسی یا به رسمیت شناختن یک مقیاس قابل اندازه گیری ندارد اما یک ابزار قدرتمند برای ایجاد یک محیط تیمی استاندارد محسوب می‌شود. این شیوه کارکنان را برای کارایی بالا، میزان حافظه بالاتر، بهره وری بالاتر، و کاهش هزینه های حاصل از بی توجهی در محل کار، مسائل ایمنی یا خرابی کار، تشویق می کند. شناخت کارکنان برای کارهایی که انجام می دهند، هزینه های خاصی که صرف می کنند. این کاری است که شما را به عنوان یک کارفرما وظیفه دارید انجام دهید. هنگامی که این برنامه را اجرا می کنید متوجه خواهید شد که نتایج شما به مرور زمان به دست می آید.

در اینجا برخی از مزایای شناخت کارکنان در محل کار آمده است:

بهره وری بالاتر: بهره وری کارکنان هنگامی که کارایی بالای کارکنان شناخته شده و شامل پاداش شوند، بسیار افزایش میابد.

کاهش دوباره کاری: افزایش تلاش در کار به نحوی باعث کاهش اشتباهات کاری و به طریقی کاهش دوباره کاری می‌شود. این شیوه بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و عملکرد بالاتری تحویل داده می شود.

کاهش هزینه ها: کارهای تبلیغاتی و بازنگری ها کاهش میابد. هزینه های ناخواسته کاهش میابد و شرکت میتواند انتظارات بیشتری را با کاهش هزینه های شرکت برآورده کند.

قدرت نگهداری کارکنان: میزان رضایتمندی را افزایش می دهند به این ترتیب که کارکنان بهتر عمل می کنند و انگیزه بیشتری برای کار دارند. آنها دیگر کاراکترهای شغلی خود را ترک نمی کنند و به یک شغل نمی روند و کار را ترک نمی کنند و یا کار دیگری را انتخاب نمیکنند.

رتبه بندی بهبود عملکرد: روی پرورش یک کارمند خوب متمرکز است، این روش برای بازدهی بهتر شرکت و مدیران با سابقه  انجام شده و نتایج رضایت بخشی ارائه داده است. مدیران رتبه بندی های بالاتری را برای کارکنان ارائه می دهند و ارزیابی سالانه هر کارمند بهتر است.

بالا بردن ماهانه درآمد: ارزیابی های عملکرد بهتر باعث افزایش ارزیابی و افزایش کارایی ماهیانه و سالیانه می شود که کارکنان با کارایی بالا، راضی و شاد را تولید می کند.

قدردانی و شناخت: قدردانی و به رسمیت شناختن دو عامل مهم و اصلی انگیزه کارکنان برای ادامه تلاش در جهت اهداف خود در برابر کارها و وظایف است. آنها می خواهند با افزایش مقیاس های پرداخت بالاترین و بهترین را هدف قرار دهند. با تشویق کارمندان در مقابل دوستان و همکاران، این بزرگترین انگیزه است که می توانید هر زمان که بخواهید بهترین را انجام دهید.

چرا این موضوع اینقدر مهم است؟

خوب، برای همه، ارتقاء و به رسمیت شناختن کلیدی استصرف نظر از جایی که در زنجیره تامین اتفاق می افتد. با بالا بردن عملکرد عالی، شما می توانید بهترین راه برای افزایش انگیزه آنها و ارتقای آنها و به دست آوردن بهترین و پنهان ترین استعدادهای کارکنان باشید.


مجموعه

انگیزش


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن