BPM Course
خلاصه کتاب

خلاصه کتاب قوانین تعامل | Rules of Engagement

درباره نویسنده

نویسنده
کارولین سوارا، نویسنده کتاب «قوانین تعامل» دارای بیش از ۲۵ سال سابقه در آموزش و مشاوره رهبری، استراتژی و طراحی سازمانی است. او از متدهای قابل‌فهم و ساده برای کارش استفاده می‌کند و روی ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی تاکید ویژه دارد و سودآوری سازمانی را از این طریق ممکن می‌سازد.

خلاصه کتاب قوانین تعامل | Rules of Engagement

تصویر کتاب

کارولین سوارا، در اولین کتاب خود یعنی « قوانین تعامل: ساخت فرهنگ محیط کاری برای موفقیت در یک جهان نامشخص»، به یک شاهکار دست یافته است. او استادانه، داستان‌سرایی و تجربیات شخصی خود را با توصیه‌های به شدت عملی خود در می‌آمیزد.

سوارا کتابش را به زیبایی، همراه با تحقیقات بسیار و مثال‌های شخصی در مورد چالش‌هایی که همه ما اکنون در محیط کار خود با آن مواجه هستیم، نوشته است. تغییر، امری دائمی است. مغز ما، تغییر را به عنوان یک تهدید می‌بیند و زمانی‌که مغز ما وارد حالت پاسخگویی به تهدید می‌شود، ما ظرفیت خود را برای حل خلاقانه مشکل، غیرفعال می‌کنیم. سوارا، یک رفتار جایگزین برای آن پیشنهاد می‌دهد: با ایجاد محیط های کاری با ویژگی‌های انسانی بیشتر، می‌توانیم سازمان‌های منعطف‌تری را بسازیم.

در ادامه شما نکات اصلی و مهم این اثر را در قالب خلاصه کتاب قوانین تعامل | Rules of Engagement مطالعه می‌کنید.
جمع بندی

«به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید با مقامات بالاتر از خود تعامل داشته باشید؛ درحالی‌که فکر می‌کنید در خطر هستید. این پدیده‌ای‌ست که در این جمله خلاصه شده: شما نمی‌توانید در زمان غرق شدن، سمفونی بنویسید» – کتاب قوانین تعامل، صفحه ۱۸

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن