خلاصه کتاب

خلاصه کتاب ساخت داستان برند | Building a StoryBrand

درباره نویسنده

نویسنده
دونالد میلر، مدیرعامل شرکت StoryBrand است و هر سال به حدود ۳۰۰۰ کسب و کار کمک می‌کند که پیام برند خود را بشناسند و برای مشتریان آن را شفاف کنند. مجموعا کتاب‌های او بیش از یک‌سال در بین پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.

خلاصه کتاب ساخت داستان برند | Building a StoryBrand

تصویر کتاب

«داستان، بزرگترین سلاحی است که ما برای مبارزه با نویزها داریم؛ زیرا اطلاعات را به گونه‌ای سازمان‌دهی می‌کند که مردم مجبور به گوش دادن آن می‌شوند.»- ساخت داستان برند، صفحه 16

مشتریان، هر روز با هزاران مورد اطلاعات مختلف بمباران می‌شوند. اطلاعات بیش از حد، امروزه «طبیعی» است. این رشته پایدار از نویزها و اختلالهایی که به سمت ما می‌آیند؛ برای ما که با آن مقابله کنیم، بیش از حد است و ما خودمان را با آن هماهنگ می‌کنیم و به آنها نه گوش می‌دهیم و نه آنها را می‌بینیم. به طور مداوم تمام این اطلاعات را رد می‌کنیم و تنها در زمانی به آنها توجه خواهیم کرد که چیزی را دریافت کنیم که به ما کمک خواهد کرد، یا به آنها علاقه بسیار داریم، یا ما را نجات خواهند داد یا سبب رشد و شکوفایی ما خواهد شد.

کتاب «ساخت داستان برند» اثر دونالد میلر، فرمولی است که هر کسب وکار بزرگ یا کوچک می‌تواند از آن استفاده کند تا به مشتریان خود دسترسی پیدا کند یا با آنان تعامل برقرار کند. او به شما آموزش خواهد داد که چگونه برای برند خود با گفتن داستان‌هایی که مشتریان ایده‌آل شما به آنها گوش خواهند داد، بازاریابی کنید.

در ادامه شما نکات اصلی و مهم این اثر را در قالب خلاصه کتاب ساخت داستان برند | Building a StoryBrand مطالعه می‌کنید.
جمع بندی

نویسنده دونالد میلر، دستورالعمل‌هایی را بیان می‌کند که هر شرکتی می‌تواند برای ایجاد «داستان برند» خود از آن استفاده کند. با استفاده از این نقشه راه، شرکت‌ها می‌توانند یک داستان بازاریابی ایجاد کنند که در آن مشتریان بالقوه (در برابر شرکت) قهرمان می‌شوند و شرکتی، راهنمایی خواهد شد که به مشتریان کمک می‌کند تا پیروز شوند.

آیا شما می‌توانید به روش‌‌هایی که می‌تواند داستان بازاریابی شرکت شما را تغییر دهد، فکر کنید؟ چگونه مشتری ایده‌آل شما می‌تواند قهرمان داستان بشود و چگونه شرکت شما می‌تواند آنان را راهنمایی کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره جامع و بلندمدت «تحلیلگر حرفه‌ای کسب‌وکار» با رویکرد کاربردی و اجراییاطلاعات بیشتر و ثبت‌نام
بستن